וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 14 שנות חרם: סרינה חזרה לאינדיאן וולס עם ניצחון מרגש

האמריקאית גברה בקושי רב 5:7, 5:7 על מוניקה ניקולסקו במשחק הקאמבק שלה לטורניר בקליפורניה: "זה אחד הרגעים הגדולים ומלאי הגאווה שלי בקריירה. שמחה שעשיתי את זה"

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
לילה מרגש. סרינה/AP

14 שנים של המתנה הסתיימו הלילה (בין שישי לשבת) בחיוך עבור סרינה וויליאמס ומארגני האינדיאן וולס. מאז 2001 ועד השנה החרימה הטניסאית הטובה בעולם את הטורניר היוקרתי בקליפורניה, אבל עכשיו היא חזרה והלילה, עברה לסיבוב השלישי (היא קיבלה חופש מהסיבוב הראשון) אחרי ניצחון קשה ואמוציונלי מאוד מבחינתה, 5:7, 5:7 על מוניקה ניקולסקו הרומניה (68 בעולם).

ההתרגשות ניכרה היטב על פניה של סרינה, לכל אורך המשחק. היא חזרה מפיגור 5:3 במערכה הראשונה והסתבכה מאוד גם במערכה השנייה, כאשר היא מנצלת רק את נקודת המשחק הרביעית שלה כדי לזכות בניצחון ראשון מאז גרפה את הגרנד סלאם ה-19 בקריירה, בינואר באליפות אוסטרליה. לסרינה היו 48 טעויות לא מחויבות ו-13 אייסים הלילה, במפגש שארך קצת יותר משעתיים. בשלב הבא ממתין לסרינה מפגש עם זארינה דיאס הקזחית (32 בעולם).

החרם של סרינה על האינדיאן וולס, שהגיע כאמור לסיומו הלילה, החל ב-2001. רגע לפני שהיא הייתה אמורה לפגוש את אחותה ונוס בחצי גמר הטורניר, המארגנים הודיעו לאלפים שכבר היו ביציעים כי המשחק מבוטל לאחר שוונוס פרשה. ונוס טענה כי היא הודיעה למארגנים על הפרישה שעות רבות לפני המשחק, אולם אלה אמרו מנגד כי ההודעה הגיעה רק עשר דקות לפני הפתיחה. בגמר, בו ניצחה סרינה את קים קלייסטרס, היא ספגה שריקות בוז צורמות בכל רגע מהיציע ולטענתה אביה ריצ'רד, גם קריאות גזעניות. המארגנים סירבו להתנצל ומאותו רגע ועד הלילה, החל ריב מתוקשר שהסתיים סופסוף.

"אני שמחה שעשיתי את זה", אמרה סרינה על חזרתה לטורניר, "העצבים שהיו לי בהתחלה עברו. זה בהחלט אחד הרגעים הגדולים ומלאי הגאווה שלי בקריירה".

* שחר פאר ובת הזוג שלה ורה זבונרבה הרוסיה עברו לשלב השני בטורניר הזוגות אחרי 6:1, 3:6, 8:10 על צמד ספרדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully