וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הקנאה היא תכונה בולטת של אנשים שנמצאים בצל"

מנג'ר צ'לסי הגיב לביקורת שספגה קבוצתו בעקבות הריצה לשופט אחרי העבירה של זלאטן איברהימוביץ' על אוסקר. "כנראה שג'יימי קראגר וגראם סונס סובלים מבעיות בזיכרון", הוסיף המיוחד

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. AP
עונה לביקורות. מוריניו/AP

ז'וזה מוריניו הגיב היום (שישי) לביקורת שהוטחה בו ובצ'לסי בעקבות ההדחה שלהם מליגת האלופות לאחר ה-2:2 הביתי מול פריס סן ז'רמן השבוע. הפורטוגלי התייחס בעיקר לשניים מרכזיים: מאמן העבר גראם סונס, שכינה את שחקני הבלוז פאתטים בשל הצורה בה הקיפו את זלאטן איברהימוביץ' לאחר העבירה שלו על אוסקר, ואת בלם ליברפול לשעבר ג'יימי קראגר, שהתייחס למקרה ואמר שהוא היה מבזה ושקבוצות של מוריניו לעולם לא יהיו אהובות.

"ג'יימי הפסיק לשחק לפני שנתיים ובתוך שנתיים הוא שכח את כל מה שהוא עשה על המגרש", אמר מוריניו, "גם מר סונס, אבל הוא הפסיק לשחק לפני הרבה מאוד זמן. אני אימנתי את בנפיקה, אני יודע הרבה על מר סונס, כל כך הרבה. אותי חינכו בצורה מסוימת ולא רק בכדורגל אלא בחיים, אני מעדיף פשוט לצחוק כשאני שומע ביקורות כאלה. קנאה היא התכונה הנפוצה ביותר אצל אלה שנשארים בצל".

מוריניו נשאל האם הוא אי פעם הנחה את הקבוצה שלו ללחוץ על שופט ואמר: "העולם הוא משונה קצת. אולי בגלל הדיאטה או בגלל איכות המזון שאנחנו אוכלים, הזיכרון הופך לקצר יותר. כי כשג'יימי קראגר וגראם סונס מדברים על זה, זה בגלל שהם חווים איזושהי בעיה כנראה. אותם אנשים שהודחו מליגת האלופות ביום רביעי הם אותם אנשים שמובילים את הפרמיירליג מתחילת העונה, אותם אנשים שזכו בגביע הליגה, אותם אנשים שהולכים לזכות באליפות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully