וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל ירושלים מארחת את מכבי אשדוד

הסיבוב השלישי בליגה נפתח במפגש שמפגיש את הקבוצה מהבירה, שמגיעה עם רצף מרשים של שישה ניצחונות ועם ברייסי רייט שוב בסגל, מול הקבוצה של שרף שלא מצליחה לברוח מהתחתית (20:15, ספורט 5)

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ברוכים השבים. ברייסי רייט/קובי אליהו

המחזור ה-23, הפותח את משחקי הסיבוב השלישי בליגת העל, ייצא מחר (שבת) לדרך עם המשחק בו תארח הפועל ירושלים את מכבי אשדוד (20:15, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: יערי רייניש, אייל פוהרילס ועופר מנהיים). שתי הקבוצות נפגשו עד היום 14 פעמים בליגת העל, 11 בעונה הסדירה ועוד 3 פעמים בפלייאוף - המאזן: 5:9 לטובת ירושלים ו-2:6 לאדומים בבירה. בסיבוב הראשון ניצחה ירושלים בביתה 71:93 בזכות 16 נקודות של דרווין קיצ'ן, ובסיבוב השני ניצחו השחקנים של דני פרנקו באשדוד 78:88 כשג'וזף ג'ונס מצטיין עם 16 נקודות.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק נגד אשדוד עם רצף מרשים של שישה ניצחונות ליגה שנותנים לה יתרון משמעותי על פני המקום השלישי של שלושה משחקים. בירושלים מאוד מרוצים מהשדרוג של הקבוצה בתקופה האחרונה במשחק ההגנתי - כשברצף הניצחונות הנוכחי סופגת הקבוצה רק 68.7 נקודות בממוצע למשחק. ברייסי רייט, שהושעה מסגל הקבוצה בשבוע שעבר וחזר בתחילת השבוע לאימונים, חוזר לסגל למשחק מחר, כשמי שחוזר ללבוש אזרחי הוא דרווין קיצ'ן, ששיחק באילת לראשונה לאחר יותר מחודשיים. ירושלים יודעת שאחרי המשחק נגד אשדוד מחכה לה התמודדות קשה נגד מכבי תל אביב בחוץ, והיא תרצה להגיע למשחק בתחושה טובה. מי שנמצא בכושר מצוין הוא יותם הלפרין שקלע מעל 20 נקודות בשלושת משחקי הליגה האחרונים של קבוצתו.

השינוי שהביא צביקה שרף למכבי אשדוד נעצר בשבוע האחרון, כשלראשונה בתקופת המאמן הותיק הפסידה אשדוד לקבוצה שנחשבת בליגה שלה. עם כל הריצה הטובה שלה בסיום הסיבוב הראשון, מוצאת עצמה הקבוצה מעיר הנמל במרחק של ניצחון אחד בלבד מגלבוע/גליל שבמקום האחרון, והיא יודעת שהמשחק בין הקבוצות באמצע הסיבוב השלישי יהיה גורלי לזהות היורדת לליגה הלאומית. אחת הסיבות המרכזיות להפסד הביתי לבני הרצליה בשבוע שעבר היה המשחק המפוזר של הצהובים שאיבדו 21 כדורים, מתוכם 13 איבודים לאבי בן שימול וקרטיס קלי. באשדוד מקווים כי דונל טיילור, שהצטרף לפני שלושה שבועות לקבוצה, יראה את היכולות המגוונות שלו כבר במשחק הקרוב, כשעד כה תרם רק 6 נקודות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully