וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה: יואכים לב האריך את חוזהו עד 2018

מאמן אלופת העולם חתם לשנתיים נוספות ויוביל את הנבחרת גם במונדיאל ברוסיה 2018, בו היא תנסה לשמור על התואר שלה. כל אנשי הצוות סביבו גם האריכו את החוזה. "יש לנו תכניות רבות", אמר

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
"מודה להנהלת ההתאחדות על האמון בי". לב/GettyImages

נבחרת גרמניה מתחילה להיערך לקראת העתיד והיום (שישי) שחררה הצהרה גדולה: יואכים לב האריך את חוזהו כמאמן אלופת העולם עד יולי 2018 והוא יוביל את הנבחרת גם למונדיאל 2018 ברוסיה. יחד עם לב, חתמו על חוזהים חדשים גם עוזרו תומאס שניידר ומאמן השוערים ושוער העבר אנדראס קופקה. חלוץ העבר אוליבר בירהוף האריך אף הוא את חוזהו וחתם עד 2020 כמנהל הנבחרת, כשבנוסף לכך יהיה אחראי על האקדמיה של ההתאחדות.

נשיא ההתאחדות לכדורגל של גרמניה וולפגנג נירסבאך אמר לאתר ההתאחדות: "אני מאושר ונרגש שיואכים לב יישאר כאן לפחות עד המונדיאל ב-2018. אלו חדשות מצוינות. אנחנו רוצים לשמור על המקום שלנו כנבחרת הטובה בעולם, זו המטרה המשותפת שלנו". המאמן המצליח אמר: "אמרתי כבר בכמה מקרים שזה אתגר גדול בשבילנו להמשיך עם הנבחרת ולנסות לשחזר את ההצלחה עם דור השחקנים הצעיר והמצוין שיש כאן. אני מודה לכל חברי ההתאחדות על האמון, התמיכה וההצעה לחדש את החוזה עוד לפני הזמן. נמשיך ביחד באותה הדרך, יש לנו תכניות רבות להוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully