וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סמי חדירה סיכם בשאלקה לעונה הבאה

במארקה טוענים כי קשר נבחרת גרמניה וריאל מדריד בן ה-27 נפגש פעמיים עם נציגי הרויאל בלוז, לפני ואחרי המשחק בין שתי הקבוצות בליגת האלופות, וצפוי לעבור לשם ללא תמורה בסוף העונה

שחקן נבחרת גרמניה, סמי חדירה. GettyImages
צפוי לקבל שכר נאה מאוד בשאלקה. חדירה/GettyImages

בשורות טובות לאוהדי שאלקה: במארקה מדווחים שקשר ריאל מדריד סמי חדירה סיכם ברויאל בלוז ויחתום שם בתום העונה ללא תמורה, לאחר שיסיים את חוזהו באלופת אירופה. הקשר בן ה-27, שזכה עם גרמניה בגביע העולם בקיץ האחרון על אף שנעדר מהגמר בגלל פציעה, מסיים את חוזהו בריאל בתום העונה ולכן יכול היה לחתום בקבוצה חדשה כבר מינואר האחרון. עם זאת, הקשר ונציגיו החליטו כי יחתום על חוזה חדש בקבוצה אחרת רק בתום העונה.

במארקה מדווחים כי חדירה נפגש עם נציגי שאלקה פעמיים: לפני המשחק בין ריאל מדריד לרויאל בלוז בשלישי ואחרי אותו משחק, בו ניצחו הגרמנים 3:4. לפי הדיווח, חדירה, שגדל ופרץ בשטוטגרט, מעוניין לחזור לגרמניה אחרי חמש עונות בריאל מדריד. כזכור, הקשר המצוין נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת 14 מיליון יורו לאחר שהיה מצוין במונדיאל 2010 במדי נבחרת גרמניה והפך לשחקן מבוקש מאוד על ידי ז'וזה מוריניו, שאימן אז את ריאל מדריד. לחדירה היו הצעות רבות, בין היתר מבורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן, ארסנל ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully