וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ברנלי הדהימה את מנצ'סטר סיטי, ארסנל חגגה על ווסטהאם

האלופה ספגה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים (1:0), המוליכה צ'לסי, לה שני משחקים חסרים, יכולה להגדיל את הפער ל-11 נקודות. בויד כבש. התותחנים ניצחו 0:3 בדרבי, 0:4 לאסטון וילה על סנדרלנד

one

המחזור ה-29 בפרמיירליג נפתח הערב (שבת) כשבמוקד האלופה מנצ'סטר סיטי ספגה הפסד מפתיע ביותר, 1:0 מול הלפני אחרונה, ברנלי. ארסנל ניצחה בדרבי הלונדוני 0:1 את ווסטהאם ואסטון וילה הביסה את סנדרלנד המידרדרת 0:4 בחוץ.

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
מנצ'סטר סיטי מאבדת גובה. מנואל פלגריני/GettyImages

ברנלי - מנצ'סטר סיטי 1:0

מה קורה לאלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי? הקבוצה של מנואל פלגריני ספגה את הפסדה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם 1:0 מול הקבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון, ברנלי, רגע לפני הגומלין מול ברצלונה בליגת האלופות. סיטי אמנם ניצחה במשחק הליגה האחרון שלה (0:2 על לסטר), אך הפסידה שלושה ימים קודם לכן לליברפול. ג'ורג' בויד הסקוטי הדהים את האלופה עם השער היחיד במשחק, כששלח פצצה מהאוויר לרשת של ג'ו הארט בדקה ה-69. האלופה במקום השני עם 58 נקודות, חמש פחות מצ'לסי המוליכה לה שני משחקים חסרים. לארסנל אגב, נקודה פחות מלמנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ארסנל - ווסטהאם 0:3

כשהחלק הקדמי של ארסנל מרגיש טוב הוא מספק יופי של שערים והערב זה היה בדיוק המקרה. אוליבייה ז'ירו כבש ראשון (45+1) אחרי בישול של ארון ראמזי והחזיר לו בישול בדקה ה-81. מתיו פלאמיני חתם בדקה ה-84 והתותחנים ניצחו אחרי שלושה שערים שהם תוצאה ישירה של מהלכים קבוצתיים מבריקים. הקבוצה של ארסן ונגר רשמה ניצחון חמישי ברציפות והמשיכה את ההתבססות שלה במקום השלישי שמוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. לווסטהאם המידרדרת זה היה הפסד עשירי ברציפות לארסנל והיא לא ניצחה בליגה מאז ה-18 בינואר.

שחקן ארסנל, אוליבייה ז'ירו. GettyImages
שער ובישול. ז'ירו/GettyImages

סנדרלנד - אסטון וילה 4:0

איזו חגיגה של אסטון וילה, איזו קריסה של סנדרלנד. האורחים כבשו עד המשחק הערב 15 שערים בלבד - ההתקפה הכי גרועה בליגות הבכירות באירופה - ויתרה מכך, היו להם רק ארבעה שערי חוץ העונה. אבל היום הם התפוצצו. כריסטיאן בנטקה (16 ו-44) וגבי אגבונלהור (18 ו-37) כבשו צמדים בדרך ל-0:4 מוחץ במחצית. אחרי הספיגה השלישית אלפי אוהדים של סנדרלנד מיהרו לעזוב את האצטדיון הביתי ואחדים פרצו למגרש וניסו לתקוף את המאמן גאס פויט. ללא קשר, באנגליה משוכנעים שהאורוגוואי בדרך החוצה.

שחקן אסטון וילה, גבי אגבונלהור. GettyImages
עד היום וילה כבשה ארבעה שערי חוץ. היום היא הבקיעה ארבעה במחצית אחת. אגבונלהור/GettyImages

קריסטל פאלאס - ק.פ.ר 1:3

לראשונה בהיסטוריה שלה בפרמיירליג, קריסטל פאלאס כבשה שלושה שערים עוד לפני המחצית ודהרה לניצחון ביתי קליל. יאניק בולאסי נתן את האות לפתיחת החגיגה עם בישול משמאל בדקה ה-21 לווילפריד זאהה, שדחק פנימה ותוך כדי הבקעה גם התנגש בצורה כואבת בקורה. בולאסי שחזר את המהלך שלו עם אסיסט בדקה ה-40 לג'יימס מקארת'ור, והמגן הימני ג'ואל וורד חגג שער בכורה שתי דקות מאוחר יותר. מאט פיליפס רק צימק בדקה ה-83, אך עשה זאת עם שער מרהיב מ-40 מטרים. ק.פ.ר נותרה מתחת לקו האדום.

ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס. GettyImages
נפגע תוך כדי השער. ווילפריד זאהה/GettyImages

תוצאות נוספות

לסטר סיטי - האל סיטי 0:0

ווסט ברומיץ' - סטוק סיטי 0:1
לווסט ברומיץ': בראון אידייה (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully