וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב מאותת לגוטמן: "מרגיש שחזרתי לכושר מצוין"

קשר ברוז' כבש מול בשיקטאש, העלה את מאזנו לשישה שערים בששת המשחקים האחרונים בליגה האירופית ושלח מסר למאמן הנבחרת. על השער: "רציתי לבעוט פננקה, אבל המאמן היה הורג אותי"

שחקן קלאב ברוז', ליאור רפאלוב. GettyImages
בכשר נהדר. רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב ממשיך בכושרו הפנטסטי. הקשר הישראלי סידר אמש (חמישי) לקלאב ברוז' ניצחון 1:2 על בשיקטאש במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות מול בשיקטאש, עם פנדל מוצלח בדקה ה-79. רפאלוב אוהב במיוחד את המשחקים במפעל השני בחשיבותו באירופה וכבש שישה שערים בשש ההופעות האחרונות שלו בליגה האירופית. כשצמד המשחקים מול ויילס ובלגיה במוקדמות היורו בפתח, הקשר ממשיך לאותת לאלי גוטמן שלא פתח עמו ב-0:3 הביתי על בוסניה.

בסיום זכה רפאלוב לשבחים ממאמנו מישל פרודום, ששמח על כך שקשרו ויתר על האפשרות לבעוט פננקה מהנקודה הלבנה, אחרי שהחמיץ בנסיון לבצע אותה בדרבי מול סקרל ברוז'. "רציתי לבעוט פננקה, באמת שרציתי, אבל המאמן היה הורג אותי. אם הייתי מחמיץ, הוא היה גורם לי לשלם על כך", התלוצץ רפאלוב אחרי המשחק. "למזלי הכדור נכנס, יכול להיות שהשער הזה יתברר כקריטי לקראת הגומלין. המחצית השנייה שלנו הייתה אחת הטובות שלנו העונה. שיחקנו בקצב טוב והתשנו אותם. למאמן יש חלק גדול בניצחון הזה. באופן אישי אני מרגיש שחזרתי לכושר מצוין. אחרי הניצחון הזה אנחנו מאמינים יותר בסיכויים שלנו להמשיך הלאה בליגה האירופית, אבל לפני הגומלין יש לנו משחק ליגה חשוב מול ווסטרלו. הכל אפשרי, גם בליגה וגם בליגה האירופית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן קלאב ברוז', ליאור רפאלוב. GettyImages
לא התחכם הפעם. רפאלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully