וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את פאלרמו, הפער בפסגה: 14 נקודות

הגברת הזקנה ערכה ניסוי כלים מוצלח לפני הגומלין מול דורטמונד, כשהמחליף אלברו מוראטה כבש שער נפלא (70) וסידר ניצחון בסיציליה. הפער צמח ל-14 נקודות, האליפות הרביעית ברציפות בכיס

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס. AP
10 דקות הספיקו. אלברו מוראטה/AP

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נפתח עם שער נהדר של אלברטו מוראטה, שהעניק ליובנטוס 0:1 במגרשה של פאלרמו ופער של 14 נקודות בפסגה. במשחק נוסף, קליארי ואמפולי נפרדו ב-1:1 דרמטי.

seperator

פאלרמו - יובנטוס 1:0

לפני שהיא יוצאת לגומלין מול בורוסיה דורטמונד וללא פול פוגבה ואנדראה פירלו, יובנטוס הראתה הרבה אופי בדרך לניצחון ברנצו ברברה. אף אחד כבר לא יעצור את הגברת הזקנה בדרל לאליפות רביעית ברציפות, אבל אחרי ההפסד המפתיע בבית לפיורנטינה בגביע והניצחון הקשה על ססואולו, יובנטוס יצאה מעט פגיעה למשחק החוץ ושוב לא הבריקה. לשמחתו של מסימיליאנו אלגרי, המחליף אלברו מוראטה דאג להרגיע. החלוץ הספרדי נכנס בדקה ה-60, ובחלוף 10 דקות סיפק את הרגע של המשחק עם כדור מסובב באומנות לרשת מ-16 מטרים. יובה שמרה על שש משש במפגשים האחרונים מול פאלרמו, עם מאזן 0:10.

* במשחק נוסף, קליארי כמעט והשיגה ניצחון סופר חשוב מבחינתה בבכורה המחודשת של זדנק זמאן, אך ספגה בדקה ה-93 ב-1:1 מול אמפולי. ז'ואאו פדרו כבש בדקה ה-20, מטיאס וסינו האורוגוואי השיג שוויון דרמטי בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully