וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - מכבי נתניה: אשדוד מנסה להימנע מהפסד שיוביל לזעזוע

13.3.2015 / 13:50

אחרי שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון, באשדוד רוצים להימנע מהפסד נוסף בבית (ש', 19:00). אבו עביד ורן רול עשויים לפתוח בהרכב של רוני לוי , אופיר מרציאנו סוף סוף יביא נקודות?

מחזור 26מחצית14/03/2015
מ.ס. אשדוד
    1:1
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שמונה משחקים (ליגה וגביע המדינה) שמ.ס. אשדוד מחפשת ניצחון ללא הצלחה. האחרון נרשם לפני חודשיים בחוץ על הפועל פתח תקוה. ניצחון הבית האחרון היה לפני למעלה משלושה חודשים על הפועל תל אביב.

      * הניצחון האחרון של מכבי נתניה באשדוד היה בדיוק לפני שלוש שנים. אחמד סבע וחן עזרא הוליכו אותה לניצחון 0:2.

      * לאשדוד יש שלושה שערי זכות בלבד בשבעת משחקי הליגה האחרונים. מלך השערים הזמני הוא בכלל דויד סולארי שעבר למכבי פתח תקוה עם חמישה כיבושים.

      ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
      הרצף השלילי ייקטע? קלינגר/ניב אהרונסון

      מפתחות והכנות: מ.ס אשדוד

      לפני עשר שנים, היו כאלה שכינו אותם הנסיכים. ניר קלינגר ורוני לוי. הראשון שלט במכבי תל אביב ללא עוררין, עם אליפות ב-2003 והופעה בליגת האלופות שנה וחצי לאחר מכן. לוי התחיל אז שושלת של שלוש אליפויות במכבי חיפה. אחרי דור הוותיקים בראשות שלמה שרף ודרור קשטן, הם היו הדבר הבא.

      מארס 2015, ניר קלינגר ורוני לוי נפגשים לקרב על שש נקודות. המועדונים שלהם צריכים להיחלץ מבור התחתית והפלייאוף התחתון לא הולך להיות משחק ילדים. אצל קלינגר זה אפילו יותר קריטי. הפסד מחר עלול להביא לזעזוע של כסאו, למרות שג'קי בן זקן כבר הוכיח שהוא עושה הפוך ממה שחושבים מסביב. אבל אם יש משחק שאשדוד צריכה לקחת כדי להכניס אוויר לריאות זה המשחק הזה. לאורך כל השבוע קיים המאמן שיחות אישיות עם שחקנים. הרבה פסיכולוגיה הייתה שם וגם מעט פוליטיקה. קלינגר צריך לאמץ את כל מה שיש לו כי הקבוצה במשבר עמוק.

      יש לה אולי את שוער הנבחרת וגם בלמים וקשרים אחוריים לא רעים, אבל בהרבה עמדות אחרות, השחקנים מציגים רמה של ליגה שנייה ומטה. "אני אקח איתי למלחמה הזו, אנשים שאני מאמין שיוכלו להביא לנו את הניצחון", אמר קלינגר לשחקנים והאמת, המגוון שלו מאוד מצומצם. חן עזריאל שהיה אמור להוסיף כוח בהתקפה, סובל מדלקת בפיקת הברך. מוראד אבו ענזה איבד את הביטחון וגם אור אינברום שהיה כוכב זורח בשמי העיר, נעלם.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      אור אינברום מ.ס אשדוד. קובי אליהו
      נעלם. אינברום/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      אחרי שלא הצליחו להשתחל לפלייאוף העליון ולייצר לעצמם רשת ביטחון לקראת הימים הקשים שעוד נכונו להם, מבינים במכבי נתניה שזה הזמן לאגור נקודות כי בקרוב כנראה תבוא תקופה שגם תקווה למשכורות לא תהיה בה. אלי שגב עוד צריך להעביר כסף לתשלום משכורות ינואר, אבל אחרי זה לא בטוח שהוא ייתן משהו והשחקנים עלולים לרדוף אחרי הכסף עד הקיץ ואף מעבר לכך. רוני לוי ממשיך לשבח ובצדק את התנהלותם היומיומית וכדי שבעתיד הקרוב, הבור התקציבי לא ישפיע על התוצאות, רוצה המאמן לעשות את הנקודות עכשיו כדי לא להסתבך. בעונה שעברה כשהוא אימן את בית"ר ירושלים הספיקו 33 נקודות כדי להישאר בליגה. לא ברור כמה תצטרך קבוצה כדי לעשות זאת העונה.

      אימון אתמול גבה שני קורבנות משמעותיים. ירין חסן קרע את השריר ועמית בן שושן סובל מחבלה בקרסול. שניהם היו טובים לאחרונה, כך שמדובר בחסרונות שעלולים להיות משמעותיים. את מקומו של חסן במרכז ההגנה עשוי למלא איאד אבו עביד ואז עומר פרץ ישחק כמגן ימני ויתכן ששמעון הרוש יועדף כבלם ואז ימשיך אבו עביד כמגן ימני. רן רול אמור לחזור לקישור במקום בן שושן. לוי דיבר השבוע הרבה על השערים הקלים שסופגת הקבוצה. יהיה מעניין לראות מה יקרה מחר, שכן אשדוד כל כך אנמית מול השער ומפגש בין קבוצה בבצורת לקבוצה שסופגת בקלות, יכול להביא את השינוי לאחת מהן.

      רוני לוי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
      מקווה לטוב. רוני לוי/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

      אחרי ששמע שהוא שוער הנבחרת למשחקים הקרובים, צריך אופיר מרציאנו להביא את הנקודות הביתה אל מקום הפרנסה שלו. מרציאנו דיבר השבוע על הצורך בהפנמת המצב והכפפות שלו צריכות להיות שם לפני כולם.

      מכבי נתניה: ערן לוי

      אצטדיון הי"א צר המידות הוא המגרש האידיאלי לערן לוי שיכול לשחרר פגזים כמעט מכל עמדה. לוי פעל השבוע מול ההנהלה כדי לקדם את המשכורות. אם יוביל את נתניה לניצחון, זה יהיה לא פחות חשוב.

      ערן לוי מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
      אצטדיון צר מידות שמתאים לו. ערן לוי/אדריאן הרבשטיין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 1400

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully