וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מיליארד דולר הימורים, 70 מיליון בראקטס: הטירוף סביב טורניר המכללות

הסלקשן סאנדיי ייערך ביום ראשון הקרוב ובו יוצג הבראקט עם כל הדירוגים והמשחקים של המארץ' מדנס, טורניר המכללות. האמריקאים כבר לא יכולים לחכות והטירוף מבטיח להיות גדול מתמיד

אולם AT&T בארלינגטון מארח את גמר טורניר המכללות. Ronald Martinez, GettyImages
כולם מחכים לטורניר/GettyImages, Ronald Martinez

המארץ' מדנס, החודש הגדול של כדורסל המכללות, בו נאבקים מיטב הקולג'ים על תואר האליפות במסגרת הטורניר המרתק, הפך לאורך השנים לאירוע מיוחד מאוד בארצות הברית. בעוד שלושה ימים, ב-15 במרץ, ייערך ה"סלקשן סאנדיי" המסורתי, בו יוצג הבראקט, הלוח הגדול עם דירוגי כל הקבוצות בארבעת האזורים והמפגשים הצפויים.

בארצות הברית מתמרקים ומתכוננים לתחילת הטורניר, שייצא לדרך ביום שלישי. התאחדות ההימורים האמריקאית הציגה היום (חמישי) את הערכתה, לפיה לא פחות מ-40 מיליון אמריקאים, בערך אחד מכל שמונה אנשים, הולך למלא בראקט. בסך הכול, 70 מיליון בראקטס צפויים להתמלא להם, בהימורים רשמיים או פחות רשמיים. האמריקאים צפויים להמר על הטורניר בסכום כולל אסטרונומי של תשעה מיליארד דולר.

לצורך ההשוואה, על הסופרבול האחרון הימרו האמריקאים ב-3.9 מיליארד דולר. שני מיליארד דולר יוצבו בהימורים פנימיים בלבד, מחוץ לסכנויות הרשמיות. ההימור ההמוצע על כל בראקט יעמוד על 29 דולר. לאורך שנותיו כנשיא, ברק אובמה דאג למלא בראקט כזה בשיתוף ESPN והוא צפוי לעשות זאת גם הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully