וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הגביע הספרדי: "שריקות בוז בהמנון? שיבטלו את המשחק"

המשחק בין ברצלונה לאתלטיק בילבאו ממשיך לעורר הדים למרות שיתקיים רק בעוד חודשיים וחצי. נשיא הליגה הספרדית היה תקיף: "לא ייתכן שזה יהפוך למסורת, שישרקו בוז למלך ספרד"

נשיא הליגה הספרדית בכדורגל, חאבייר טבאס. GettyImages
תקיף במיוחד. טבאס/GettyImages

גמר הגביע הספרדי בין ברצלונה לאתלטיק בילבאו יתקיים ב-30 במאי, אבל למרות שנותרו למעלה מחודשיים וחצי, במדינה ממשיכים לעסוק בנושאים פוליטיים. שתי הקבוצות - אחת קטלאנית והשנייה באסקית - כבר נפגשו פעמיים בגמר הגביע בשנים האחרונות (2009 ו-2012, ברצלונה ניצחה בשתי הפעמים) ובזמן נגינת ההמנון הספרדי לפני המשחק, נשמעו שריקות וקריאות בוז מכיוון היציעים.

נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, התייחס לאפשרות שהמקרה יישנה ואמר: "לא ייתכן שזה יהפוך למסורת או למשהו רגיל פשוט בגלל שזה כבר קרה לפני כן. אני לא חושב שזה בסדר שאוהדים ישרקו בוז למלך או להמנון. זה לא בתחום השיפוט שלי, אבל אעשה הכול כדי שזה לא יקרה. אני הייתי מפסיק את המשחק אם זה יקרה. ההמנון הספרדי הוא אחד מהסמלים של הגביע".

לפני כמה ימים נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס עורר סערה אחרי שהוא הכריז שהגמר לא יתקיים בסנטיאגו ברנבאו. פוליטיקאים באסקים טענו שהוא לא רוצה לראות דגלים של קטאלוניה ושל חבל הבאסקים מונפים ביציעי האצטדיון בבירת ספרד. בעוד כמה ימים ייבחר האצטדיון בו יתקיים המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully