וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר מסביר מדוע חתם בדרושפאקה: "רציתי לקבל הרבה דקות"

אקס מכבי תל אביב התייחס להחלטה לחתום דווקא בקבוצה אלמונית יחסית: "בקליפרס לא קיבלתי הזדמנות. אני מרגיש נוח להיות חלק מעתיד המועדון הזה. אשקול את האפשרויות שלי בעתיד"

שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'ורדן פארמר. AP
"אני עדיין צעיר ומגיע לשיא הקריירה שלי". פארמר/AP

מרבית חובבי הכדורסל האירופי הופתעו כשג'ורדן פארמר בחר לחזור ליבשת הישנה ולחתום דווקא בדרושפאקה האלמונית יחסית, שכלל לא משחקת ביורוליג. כעת, בראיון לאתר 'יורוהופס', הוא מסביר מה הביא אותו להחלטה הזו: "רציתי לשחק הרבה דקות בשארית העונה. העובדה שאני מכיר את המאמן וחלק מהשחקנים השפיעה מיד. אחרי ששוחררתי מה-NBA כבר תם מועד החתמת שחקנים חדשים ביורוליג. דרושפאקה זו קבוצה גדולה באירופה, ואני מרגיש נוח להיות חלק מהעתיד שלהם".

כשנשאל מה דעתו על הליגה הטורקית, השיב: "עושים כאן מאמץ גדול להפוך לאחת הליגות הטובות באירופה. הם מאפשרים לכל השחקנים לשחק ביחד, כל הזמן, בלי קשר למדינה, וזה הופך את הליגה לחזקה יותר. המטרה שלי היא לזכות העונה באליפות".

פארמר נשאל האם הוא מתחרט, בדיעבד, על ההחלטה לעזוב חוזה גדול באנאדולו אפס לטובת ה-NBA, רק כדי להיפלט מהליגה הטובה בעולם, והשיב: "אפילו לא לשנייה. היו לי זמנים מדהימים בלייקרס. למרבה הצער נפצעתי וזה מנע ממני לקבל חוזה גדול. אני עדיין צעיר ומגיע לשיא הקריירה שלי, ויש לי עוד הרבה זמן לעשות את מה שאני אוהב ולקבל כסף על כך. בקליפרס לא קיבלתי הזדמנות לשחק את המשחק שלי, הדקות וההזדמנויות שקיבלתי היו נמוכות מאוד. העתיד? אשקול את האפשרויות שלי. הדבר הטוב הוא שיהיו לי אפשרויות גם באירופה וגם ב-NBA".

לבסוף, על האפשרות שישחק בנבחרת טורקיה אמר אקס מכבי תל אביב: "ניהלתי שיחות ראשוניות עם האיגוד. נראה מה יהיה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully