וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ממשיכה לדרוס, פפה ריינה עשה היסטוריה

הבווארים הביסו 0:4 בחוץ את ורדר ברמן בדרך לאליפות בטוחה, השוער הספרדי פתח בין הקורות והפך לראשון שמשחק בארבע הליגות הבכירות. מולר, אלאבה ולבנדובסקי (צמד) כבשו. 0:0 לדורטמונד מול קלן

באיירן מינכן. GettyImages
באיירן שוב תפרק את ברמן?/GettyImages

המחזור ה-25 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול כשלברקוזן מחצה את שטוטגרט המסכנה 0:4. הערב (שבת) נמשך המחזור עם עוד הצגה של באיירן מינכן שהביסה באותה תוצאה בחוץ את ורדר ברמן וברחה בפסגה. בורוסיה דורטמונד רשמה תיקו מאופס שני, הפעם 0:0 מול קלן.

שחקן באיירן מינכן, דויד אלאבה. רויטרס
כל גול בצבע. אלאבה/רויטרס

ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0

הבווארים הזכירו בגומלין מול שחטאר כמה הם מסוכנים וכבשו שביעייה. בליגה, מאז החזרה הצולעת מפגרת החורף, הם השיגו הערב ניצחון שישי רצוף בדרך לאליפות בטוחה וקלילה. ברמן ניצחה במחזור הקודם בפרייבורג ונשארה בתמונת המאבק על אירופה, אבל הקבוצה של גווארדיולה היתה גדולה עליה. תומאס מולר הלוהט כבש את הראשון בדקה ה-24 עם בעיטה מסובבת יפהפייה בשמאל אל בין חיבורי הקורות של וולף. דויד אלאבה הוסיף עוד שער אופייני בבעיטה חופשית על סף המחצית ורוברט לבנדובסקי נעץ את המסמר השלישי כשסיים מתפרצת עם נגיחה מול שער חשוף בדקה ה-74 וגם קינח עם עוד אחד ממש בתוספת הזמן. פפה ריינה פתח בין הקורות של באיירן והפך לשוער הראשון בהיסטוריה שמשחק בארבע הליגות הגדולות, פיליפ לאהם רשם קאמבק אחרי ארבעה חודשים בהם לא שיחק בשל פציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-80.

הרטה ברלין - שאלקה 2:2

אחרי ה-3:4 ההירואי שלא הספיק מול ריאל מדריד בליגת האלופות, הרויאל בלוז חזרו לליגה וירדו לקרקע עם תיקו מאכזב מאוד שמרחיק אותם מהמקום הרביעי. אניס בן חאטירה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-21, אבל לרוי סאנה, החלוץ הצעיר שהציג משחק פנטסטי מול ריאל, השווה כעבור 19 דקות כשסיים פריצה מצד שמאל והקשית פנימה. תשע דקות לסיום כבש גנקי האראגוצ'י היפני שער יתרון שני למארחים, אבל ג'ואל מאטיפ הבלם השווה ממש בתוספת הזמן והציל את הרויאל בלוז מהפסד.

באייר לברקוזן - שטוטגרט 0:4

רגע לפני הגומלין בליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, לברקוזן השיגה ניצחון חמישי ברציפות כאשר פירקה ללא קושי את האחרונה בטבלה. בסיבוב הראשון, לברקוזן כבר הובילה 0:3 לפני ששטוטגרט חזרה ל-3:3, אבל בביי ארנה לא היה לה שום צ'אנס לקאמבק דומה. וונדל (32) ויוסיפ דרמיץ' (36) כבשו שני שערים מהירים לפני ההפסקה, קארים בלארבי (50) ודרמיץ' עם השני שלו (59) הוסיפו עוד צמד מהיר אחריה ולברקוזן נראית מוכנה ליום שלישי.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקני לברקוזן חוגגים עם יוסיפ דרמיץ'. Lars Baron, GettyImages
הכי קל שיש. דרמיץ' והחברים חוגגים/GettyImages, Lars Baron

בורוסיה דורטמונד - קלן 0:0

יורגן קלופ העלה את ההרכב המבוגר ביותר בתקופתו במועדון (ממוצע גילאים 28.2) אבל הניסיון והוותק הספיקו לנקודה בלבד, ביום בו ציין המועדון 10 שנים לתאריך בו ניצל מהתפרקות כלכלית. דורטמונד אמנם הצליחה לרשום משחק שישי ללא הפסד, אבל היה זה תיקו מאופס שני שלה, אחרי שלא ניצלה כמה מצבים במחצית הראשונה ושער של פייר אמריק אובמיאנג נפסל בגלל נגיעת יד בדקה ה-70. דייברסון היה חתום על ההחמצה הגדולה של קלן. דורטמונד במקום העשירי עם 30 נקודות, קלן עם נקודה פחות במקום ה-12.

משחקים נוספים

אוגסבורג - מיינץ 2:0
למיינץ: שינג'י אוקאזקי (32), קו דה צ'אול (90)

הופנהיים - המבורג 0:3
להופניים: אויגן פולנסקי (22 ו-81), סבסטיאן רודי (87)

פרנקפורט - פאדרבורן 0:4
לפרנקפורט: אלכסנדר מאייר (27), מארק שטנדרה (42), ספטן אייגנר (55), נלסון ואלדס (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully