וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות קבעה משחקי נוער ביום הבחירות, המאמנים זועמים: "דופקים אותנו"

מאמנים רבים במחלקות הנוער מתלוננים על כך שהם ייאלצו לעבוד ב-17 לחודש. מאמן: "לא מספיק שמשלמים לנו גרושים, עכשיו גם מאלצים אותנו לעבוד ביום החופשי" . מההתאחדות נמסר: "רבות מהקבוצות שמחו על היום שהוצע"

קבוצת הנוער של מכבי חיפה חוגגת שער מול נתניה. מגד גוזני
ייאלצו לשחק ביום הבחירות? שחקני מכבי חיפה בנוער/מגד גוזני

האם יום השבתון הלאומי לא תופס כאשר מדובר במאמנים של מחלקות נוער בישראל? מאמנים רבים במחלקות נוער שונות ברחבי הארץ מתלוננים בימים האחרונים על כך שההתאחדות לכדורגל קבעה משחקים רבים ביום הבחירות והם ייאלצו לעבוד באותו יום.

לטענת מאמנים רבים, המועדונים לא מוכנים לשלם 200% על אותו יום ולמרות שזה יום שבתון, ההתאחדות קבעה משחקים וטרפדה עבורם את היום החופשי לו זוכה כל האוכלוסייה. "כל הזמן דופקים אותנו", אמר מאמן במחלקת נוער באחד מהמועדונים הצפוניים לוואלה ספורט, "המועדון מבחינתו לא יישא בהוצאות ואת ההתאחדות זה לא מעניין. לא מספיק שמאמנים של קבוצות ילדים ונערים מרוויחים גרושים עכשיו גם מאלצים אותנו לעבוד ביום החופשי.ההתאחדות פשוט עושה כאן מהלך שלא ייעשה".

מההתאחדות נמסר בתגובה: "ההתאחדות הציעה את ה-17 בחודש כיום אפשרי לקיום משחקים. אם לקבוצה כזאת או אחרת יש בעיה, היא מוזמנת לפנות לאגף הנוער בנושא. עד כה התקבלו פניות בודדות בעניין, ובכל המקרים נמצא פתרון. רבות מהקבוצות שמחו על התאריך שמוצע, כך גם ההורים, שכן קיום המשחקים אינו נופל על יום לימודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully