וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אנתוני וואקמה צפוי לחזור לסגל במשחק מול בית"ר ירושלים

12.3.2015 / 13:23

החלוץ כמעט והחלים לחלוטין מהקרע ממנו סבל בשריר הירך האחורי וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן חיים סילבס בשבת. יוגב לרמן עשוי לחזור להרכב, בן והבה ויניב לביא ייעדרו

one

הפועל רעננה תארח בשבת את בית"ר ירושלים, בקרב ישיר על כרטיס לפלייאוף העליון. ערב המחזור, הפועל רעננה אינה תלויה בעצמה וגם במקרה של ניצחון בשבת היא עשויה למצוא עצמה מחוץ לשישייה הראשונה. יחד עם זאת, במקרה של איבוד נקודות של מכבי חיפה, יספיק לרעננה גם תיקו כדי להשתחל לחלק העליון וגם ניצחון בשני שערים ומעלה נגד בית"ר ירושלים ייתן לשחקנים של חיים סילבס את הכרטיס המיוחל. תסריט נוסף שיעניק לרעננה מקום בפלייאוף העליון, יהיה ניצחון שלה בכל תוצאה נגד בית"ר, בתוספת להפסד של מכבי פתח תקוה במשחקה נגד הפועל תל אביב.

הקבוצה ערכה הבוקר את האימון הטקטי המסכם לקראת המשחק, כאשר הבשורה הכי חשובה לצוות המקצועי היא חזרתו לסגל של החלוץ אנתוני וואקמה, שהחלים כמעט לחלוטין מקרע בשריר הירך האחורי. וואקמה נפצע כזכור בעת כיבוש שער הניצחון במשחק בו ניצחה רעננה את מכבי נתניה ומאז החמיץ שלושה משחקים של הקבוצה. למרות שובו המסתמן של וואקמה, יש למאמן חיים סילבס כאב ראש לא פשוט בכל הנוגע לאיוש החלק האחורי, בשל היעדרותם של יניב לביא המוצהב ובן והבה המורחק. יוגב לרמן צפוי לשוב להרכב ויפתח במרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully