וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הספרס הם עדיין אלה שקובעים את הסטנדרט בליגה הזו"

מאמן קליבלנד נותן כבוד ליריבתו הלילה (3:30, 5+ לייב): "אפשר רק לכבד ולהעריץ את פופוביץ' על הדרך שלו". גם מחפש כבוד: "אם התחרותיות תיקבע ע"פ היריבה, אני לא פועל נכון". לברון ינסה לשפר את מאזנו העגום בסן אנטוניו: "קוואי לאונרד הוא אחד השומרים הטובים בליגה"

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. AP
עוד מבחן בטקסס. ג'יי אר סמית'/AP

אחרי ההצגה המרשימה בדאלאס, תמשיך קליבלנד במסע שלה בטקסס כשתתארח הלילה (בין חמישי לשישי, 3:30, 5+ לייב) אצל סן אנטוניו. שני הניצחונות האחרונים של הקאבלירס הקפיצו אותם למקום השני במזרח, אבל כדי להמשיך במומנטום היא תצטרך לעצור את האלופה שחזרה לדהור לאחרונה, ומחזיקה ברצף של שישה ניצחונות, בו היא קלעה 112.2 נקודות למשחק ב-48% מהשדה.

תשעה חודשים אחרי שהפסיד שם עם מיאמי במשחק החמישי והאחרון בגמר ה-NBA, יחזור לברון ג'יימס לאולם בו ניצח רק 5 פעמים ב-17 ביקורים לאורך הקריירה. גם לקאבס אין היסטוריה מוצלחת מול הספרס, שניצחו בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, האחרון שבהם בנובמבר האחרון עם 90:92 באוהיו, במשחק שהוכרע באיבוד גורלי של לברון.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"אם רמת התחרותיות שלי תיקבע על פי זהות היריבה, אז אני לא פועל נכון". דיוויד בלאט/AP

דיוויד בלאט נשאל לקראת המשחק האם מדובר בנקודת ציון משמעותית בעונה של הקאבס וענה: "הספרס הם עדיין אלה שקובעים את הסטנדרט בליגה הזו. אבל אני רוצה להאמין שאני תחרותי בכל יום. אם רמת התחרותיות שלי תיקבע על פי זהות היריבה, אז אני לא פועל נכון. זה עוד משחק נגד קבוצה איכותית מאוד, ברצף של משחקים נגד קבוצות קשות ואנחנו צריכים להמשיך לאתגר את עצמנו כדי לנסות להשתפר".

כשנשאל לגבי גרג פופוביץ' אמר בלאט: "פופ הוא מאמן כדורסל גדול, הוא תמיד הבין איך לשלב עקרונות משחק טהורים עם הנכונות להיות גמיש וליצור מחדש כשיש צורך. הוא עושה את זה ללא חשש וללא היסוס, זו הדרך שלו ואפשר רק לכבד ולהעריץ אותו ואת המועדון שלו על כך".

גם לברון ניסה להפחית בחשיבות של המפגש המסקרן ואמר: "אני מצפה לאותו משחק שתמיד מתפתח מול הספרס. הם ירוצו, יניעו את הכדור, ישחקו ביחד כקבוצה בזכות הכימיה ארוכת השנים שהם פיתחו, ויש להם DNA של אליפות". על הקשיים הקבועים שלו מול קוואי לאונרד אמר לברון: "קוואי הוא שומר טוב מאוד, אחד הטובים בליגה שלנו. הזרועות שלו הופכות אותו לקרוב מאוד לכדור, וכמובן שהחבר'ה שמחפים עליו מאחור, כמו טימי-די וספליטר שהופכים אותו לטוב עוד יותר".

צפו בראיון של קיירי אירווינג עם איזיאה תומאס באתר ה-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס. GettyImages
ככה זה נגמר בפעם הקודמת. לברון ג'יימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully