וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: 30 שנה למשחק הענק של לארי בירד, התחתונים של רונאלדו

בארה"ב נזכרים ב-60 הנקודות ההיסטוריות של האגדה מבוסטון, מקס מאייר משאלקה תועד עם תחתוני CR7, שוער ברצלונה האקוודורית ניסה להתחמק מכרטיס אדום כשזייף איבוד הכרה ובאלוטלי בריצת חייו

19:55: מאייר מאמץ את רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו אולי לא יכול לשמוע על שאלקה בגלל ההופעה החלשה של ריאל מדריד מולה השבוע שהסתיימה בהפסד 4:3, אבל אם בכל זאת יש לו סיבה לחייך מהמפגש מול הגרמנים, זה מכיוון שמקס מאייר, שחקנה של הקבוצה מגלזנקירשן, לבש במהלך המשחק תחתונים של הכוכב הפורטוגלי. קשרה של שאלקה צולם לובש תחתונים עם הכיתוב CR7

19:31: מסי ורונאלדו שוב יבהו בסטפני רוץ' בקרוב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה הזכורה מכדור הזהב. מסי, רונאלדו ורוץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטפני רוץ' הפכה בטקס כדור הזהב שנערך לפני חודשיים לסנסציה בעולם הכדורגל. השחקנית האירית הייתה האישה הראשונה שזכתה להיות מועמדת בשלישייה הסופית של פרס "פושקאש", לשער השנה בעולם. היא אומנם לא זכתה, אבל ההופעה שלה מהטקס נותרה זכורה, כולל התמונה בה מסי ורונאלדו נראו נלהבים מאוד מהמראה שלה. עכשיו, במשחק של נבחרת אירלנד מול קוסטה ריקה, רוץ' כבשה עוד שער אדיר ואולי, היא תחזור לטקס גם בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ככה נראה השער של רוץ' מהעונה שעברה:

19:10: רוג'ר פדרר ואנדי מארי עושים צחוקים בטוויטר

18:14: מי שודד את התספורת של השחקן של בלאט?

אימן שמפארט, שהצטרף העונה לקליבלנד, נודע מעבר ליכולות המשחק שלו גם בעיצוב השיער יוצא הדופן. גם בת הזוג שלו, הזמרת טייאנה טיילור, מתהדרת בתסרוקת מעניינת. כעת, שמפארט טוען שהסדרה "אמפייר" של FOX גנבה ממנו ומטיילור את הזהויות, או לפחות את התסרוקת. בסדרה, העוסקת בעולם המוזיקה, לדמות הראשית יש תסרוקת שמזכירה מאוד את זו של שמפארט ולבת הזוג שלו, ששמה טיאנה מזכיר אף הוא זה של טייאנה ושגם מגלמת זמרת רית'ם אנד בלוז, כמו חברתו של שחקן קליבלנד, יש תסרוקת דומה לזו של טיילור.

שמפארט לא מרוצה מהעניין: "הם משתמשים בדמות של החברה שלי, בסגנון שלה, במראה שלה והיא לא מקבלת כלום בתמורה", אמר השחקן, "נו באמת. הם משתמשים במישהו עם תסרוקת כמו שלי גם. זה מגוחך. החביאו את זה מאיתנו, לא יצרו איתנו קשר. אני לא רואה איך הם יכולים להכחיש את זה. כולם יודעים".

ככה נראית הדמות הראשית. דומה לשמפארט, לא?

קטע שמראה את שתי הדמויות העיקריות מהסדרה

וככה נראית טיילור, החברה של שמפארט. האמת, קשה לומר שאין דימיון (צילום: AP)

טייאנה טיילור זמרת אמריקאית. AP
טייאנה טיילור זמרת אמריקאית/AP

18:04: הצגת השנה או קורבן השנה?

מקסימו בנגרה, שוער ברצלונה הצ'יליאנית, יצא לא טוב לכדור במשחק מול אתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית, והחליט להכשיל את השחקן שעבר אותו מחוץ לרחבה. בנגרה ככל הנראה ידע שהולכים להרחיק אותו, ועל כן נשכב על כר הדשא, כאילו איבד את ההכרה. לא ברור האם השוער אכן איבד את הכרתו או לא, אך ב'מארקה' כינו זאת: "הצגה ששווה אוסקר". בסופו של דבר בנגוורה התאושש, רק כדי לראות את השופט מרחיק אותו למרות הכל. צפו בקטע:

18:00: באלוטלי בריצת חייו

חלוצה של ליברפול, מריו באלוטלי, סובל מלא מעט ביקורת על היכולת שלו והמספרים שאותם הוא מעמיד, אבל נראה שלפחות בריצה, אין לו מתחרים. באלוטלי נצפה בורח בריצה מכלב שרדף אחריו, השתחל לזירת אגרוף והמשיך לברוח לקול צחוקם של חבריו שלא האמינו שהם רואים את החלוץ האיטלקי פשוט מפחד.

17:31: אוהדי פריס סן ז'רמן לא נותנים ל"ג'ון טרי" לעלות לרכבת

אחרי שהדיחו את צ'לסי מליגת האלופות בסיום דרמה גדולה עברו אוהדי האלופה הצרפתית לשלב החגיגות. כשחלק מהם שבו לפריס, ניסה אוהד צ'לסי עם חולצה של ג'ון טרי לעלות לאחד מקרונות הרכבת שאכלסו. זה לא נגמר טוב מבחינתו:

17:19: לא להתעסק בטלפון בבקשה

האישה הנחמדה הזאת הגיעה לראות את המשחק בין שארלוט וסקרמנטו, ולא ממש שמה לב למתרחש. וכשמסירה לא טובה של לאנס סטיבנסון לכיוון ג'ראלד הנדרסון לא הגיעה ליעד, זה כבר היה מאוחר מדי. לא נעים

17:06: המסירה היפה של היום

ג'יילן אדמס נחשב לאחד התיכוניסטים הטובים בארצות הברית. בשנה הבאה הוא אמור להתחיל לשחק עבור מכללת קונטיקט, ואם תראו את המסירה שהוא סיפק אתמול בלילה אולי תבינו מדוע:

אהבתם? הנה עוד מביצועיו של הרכז הצעיר:

16:44: 30 שנה לאחד ממשחקיו הגדולים של לארי בירד

בארצות הברית מציינים 30 שנה לערב ההיסטורי בו האגדה של בוסטון המטירה 60 נקודות על הראש של אטלנטה, שהיוו שיא קריירה ושיא מועדון. זה קרה בזכות 22 מ-36 מהשדה ו-15 מ-16 מהקו, וכך זה נראה:

14:45: היסטוריה: בהוטן מנצחת במוקדמות המונדיאל

המונדיאל הבא ברוסיה עוד רחוק מאוד, אבל כבר היום נפתחו משחקי המוקדמות וכבר סיפקו סיפור פיקנטרי במיוחד: נבחרת בהוטן המדורגת במקום ה-209 והאחרון בעולם, ניצחה במשחק הבכורה שלה במוקדמות 0:1 בחוץ את סרי לנקה. צפו בגול ההיסטורי

הגול ההיסטורי של המעצמה מבהוטן

14:34: מישהו מעוניין בבנטלי של ריאן באבל?

ריאן באבל, פעם בליברפול, כיום בקאשימפאשה הטורקית, כנראה צריך מזומנים. שחקן הכנף ההולנדי החליט למכור את מכוניתו, והעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם הכיתוב הבא: "למכירה: בנטלי קונטיננטל GT2012 עם 20 אלף ק"מ. המחיר: 195 אלף יורו וכולל שתי הזמנות למשחק שלי מול פנרבחצ'ה ב-31 במאי, יחד עם שני כרטיסי טיסה ושהות במלון לשני לילות. לפרטים, פנו אליי במייל".

13:19: דני גוויסה חוזר לתודעה

את דני גוויסה אתם זוכרים? החלוץ בן ה-34, שזכה עם נבחרת ספרד ביורו 2008 ושיחק בין היתר במאיורקה, ברצלונה ב', פנרבחצ'ה וחטאפה, שוחרר מקבוצתו בשנתיים האחרונות פורטניו מפראגוואי.

13:11: חלוץ ווסטהאם מציג - הפציעה המוזרה של השנה

חלוץ ווסטהאם, אנר ולנסיה, נחשב לאחד השחקנים החשובים בסגל הפטישים. ולנסיה לא צפוי לשחק במשחק הקרוב של הקבוצה מול ארסנל, לאחר שנפצע בביתו, כשדרך על כוס שבורה. מישהו אמר סנטיאגו קניסארס?

שחקן ווסטהאם, אנר ולנסיה. רויטרס
אנר ולנסיה. שבר כוס, ייעדר מול ארסנל?/רויטרס

12:51: מה עושה תנין במגרש גולף?

בוקר מפחיד עבר על שחקני הגולף במועדון 'מיאקה פינס' שבפלורידה. תנין, די גדול יש לומר, שוטט על כר הדשא באין מפריע, וזכה לסיקור תקשורתי נאה. למזלם של השחקנים מדובר הייתה בשעת בוקר מוקדמת, והתנין שהה במתחם לבדו.

תנין במגרש גולף. רויטרס
התנין במגרש. הצליח להכניס את הכדור?/רויטרס

11:00: ג'רמיין ג'ונס פונה לקריירה חדשה

את ג'רמיין ג'ונס אתם זוכרים? הקשר הגרמני-אמריקאי בן ה-33, ששיחק במשך שבע שנים בשאלקה (עבר גם בלברקוזן ופרנקפורט), החליט להתעסק בדברים אחרים מלבד כדורגל. ג'ונס, שעבר לפני כשנה לניו אינגלנד מה-MLS, העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו ובה הוא נראה מצייר. האמת? נראה לא רע.

My addiction

A photo posted by jermainejunior (@jermainejunior) on

10:10: דייגו פורלאן פורש מנבחרת אורוגוואי

בגיל 35, החלוץ הוותיק, דייגו פורלאן, המשחק בימים אלו באוסקה היפנית, הודיע על פרישה מנבחרת אורוגוואי, בשורותיה רשם 112 הופעות ו-36 שערים. פורלאן זכה עם הסלסטה בקופה אמריקה וסיים עם נבחרתו במקום הרביעי והמכובד במונדיאל 2010.

09:37: החלוץ האיטלקי שחשף מקרה פדופיליה

החלוץ האיטלקי של סאסואולו, אנטוניו פלורו פלורס בן ה-31, הינו שחקן בעל שם בארץ המגף (הכל באופן יחסי, כן?). הוא החל את דרכו בנאפולי, עבר באודינזה ובגנואה עד שהגיע ב-2013 לסאסואולו. פלורו פלורס הרעיד את איטליה בימים האחרונים, כשחשף סיפור מעברו הקשור בפדופיליה: "הייתי בן 10-11 כשהגעתי לבית הספר לכדורגל הראשון. אבא שלי פשט רגל, ומשפחתי לא יכלה להמשיך לשלם למועדון. המאמן אמר שלא אדאג, שיהיה בסדר. אני זוכר שאחרי זמן מה התחלנו לחשוד שהוא פדופיל, וזוכר את הרגע שהגיעה המשטרה עד היום. הם לקחו אותו במהלך משחק. זה היה טראומתי.

09:10: בוקה ג'וניורס ופאבלו אוסבלדו מחקים את טוטי

בוקה ג'וניורס והחלוץ פאבלו אוסבלדו הביסו הלילה 0:5 את סאמורה בגביע הליברטדורס, כשהחלוץ כבש צמד. בסיום, מיהרו השחקנים לחגוג בתמונה למזכרת שצולמה בטלפון סלולרי והסבירו את המעשה: "ראינו את טוטי עושה את זה ורצינו גם". איך יצא?

08:30: אסטון וילה טובה יותר מריאל מדריד במרץ 2015. עובדה

אסטון וילה, אולי הקבוצה המושמצת ביותר העונה, התאוששה מעט מאז שטים שרווד מונה למאמנה. אבל מי היה מצפה להתאוששות כזו? במרץ 2015 יש לווילה שני ניצחונות וברשתות החברתיות מיהרו להשוותה לריאל מדריד, שהשיגה במרץ נקודה אחת בשלושה משחקים.

8:00: מוקדמות מונדיאל 2018 יצאו לדרך

לא יכולים לחכות לתחילתו של מונדיאל 2018 שייערך ברוסיה? אמנם נותר עוד זמן רב, אך הבוקר מוקדמות הטורניר יצאו לדרך באופן רשמי, עם המשחק בין מזרח טימור למונגוליה. מזרח טימור, שאירחה את המשחק הראשון מבין שניים, השיגה מקדמה אדירה לקראת הגומלין, כשניצחה 1:4, הניצחון הראשון שלה אי פעם במוקדמות מונדיאל. ברכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully