וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "כולם ראו מהרגע הראשון, הקבוצה הגיעה בגדול"

מאמן באיירן מינכן החמיא לשחקניו אחרי ה-0:7 המוחץ על שחטאר דונייצק בשמינית גמר ליגת האלופות: "לראשונה בקריירה שלי, עליתי למשחק חשוב עם חמישה חלוצים". באדשטובר: "מרוצה מהשער שלי"

פפ גוארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
יכול לחייך. גווארדיולה/AP

המספרים

* באיירן כבשה בכל 17 משחקי הבית שלה העונה, בכל המסגרות.

* תומאס מולר כבש את שערו הרביעי העונה באירופה - יותר מכל שחקן אחר של הבווארים.

* את המחצית הראשונה, סיים בסטיאן שוויינשטייגר עם 56 מסירות מוצלחות מתוך 57 מסירות בסך הכל.

* הכרטיס האדום של אולכסנדר קוצ'ר בדקה השלישית היה המהיר בתולדות המפעל.

* בכך, נהנתה באיירן מהפעם ה-19 בליגת האלופות בה ליריבה מרחיקים שחקן. רק ליריבות ברצלונה הרחיקו יותר שחקנים לאורך השנים (29).

* תומאס מולר הפך לשחקן באיירן הראשון שמבקיע 25 שערים בליגת האלופות. מלבדו, יש רק עוד גרמני אחד שעשה זאת: מריו גומז.

* מולר הוא גם השחקן החמישי הכי צעיר שמגיע ל-25 שערים בליגת האלופות, בגיל 25 ו-179 ימים. מסי היה ראשון, עם 22 ו-286 ימים.

* באיירן במקום השלישי בליגת האלופות עם פנדלים לזכותה - 32. גם לריאל מדריד (40) וברצלונה (37) יש יותר.

* הפנדל המוצלח של מולר היה המהיר ביותר בשלב הנוק-אאוט של ליגת האלופות מאז שגאיזקו מנדייטה הבקיע בגמר של 2001.

* באיירן העפילה לרבע הגמר בפעם ה-14 בתולדותיה - שיא אלופות (לריאל, ברצלונה ויונייטד יש 13).

* באיירן מינכן העונה בבית עם מאזן שערים של 4:55.

* להולגר באדשטובר, שסבל מפציעות קשות במהלך הקריירה, זהו השער השני בסך הכל במדי באיירן. השער הקודם והיחיד שלו היה ב-1:2 על מנשנגלדבאך בליגה ב-4 בדצמבר 2009.

דריו סרנה שחקן שחטאר דונייצק. AP
ואיזה מסכנים סרנה ושחקני שחטאר/AP

התגובות

מאמן באיירן פפ גווארדיולה אמר במסיבת העיתונאים בסיום: "זו הייתה פעם ראשונה בקריירה שלי שעליתי למשחק חשוב עם חמישה חלוצים. מהרגע הראשון אפשר היה לראות: הקבוצה הגיעה למשחק. שיחקנו בצורה יוצאת דופן". הקטלאני המשיך ואמר: "אני מכיר את דונייצק מצוין, היא קבוצה ברמה גבוהה מאוד. אין ספק שההרחקה המוקדמת עשתה את העניינים לקלים יותר בשבילנו".

הולגר באדשטובר, שכבש את השער השני שלו במדי באיירן אי פעם וראשון מאז דצמבר 2009, אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מהשער שכבשתי, אבל באופן כללי אני מרוצה שניצחנו ועלינו לרבע הגמר. עבדנו קשה מאוד ואנחנו מרוצים מאוד".

בסטיאן שווינשטייגר הוסיף: "הכרטיס האדום והפנדל היו משמעותיים, אחרת המשחק היה מתנהל בצורה אחרת. אני חושב ששיחקנו טוב, שלטנו במשחק ולא אפשרנו התקפות מתפרצות".

ג'רום בואטנג, שכבש ובישל: "שמרנו על ריכוז גבוה מהרגע הראשון, היינו אגרסיביים ולכן עלינו ליתרון בשלב מוקדם. הכרטיס האדום עזר לנו, ואז עשינו עם זה הרבה".

תומאס מולר: "שחטאר די נשברה אחרי השער השלישי. הם הורידו את הראש, אנחנו קיבלנו שטחים והצלחנו לנצל אותם. סגנון המשחק שלנו היה מצוין. הצלחנו לכבוש מוקדם והיריבה נשארה ב-10 שחקנים, מה אפשר לבקש יותר?".

מאמן שחטאר מירצ'ה לוצ'סקו נשמע שבור ואמר: "אין הרבה מה לומר, הפסדנו בצורה קשה ואני עצוב מאוד להפסיד בצורה כזו. באיירן הייתה הרבה יותר טובה מאיתנו. קשה מאוד לשחק עם עשרה שחקנים מול באיירן. אני חושב שהכרטיס האדום לא היה הכרחי. מהרגע שהוא נשלף, איבדנו את המשחק".

צפו במהלך המדויק של פרנק ריברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully