וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: השער הדרמטי של טיאגו סילבה

הגיבור הטרגי הפך לגיבור תוך 18 דקות, השחקנים המשניים זכו לבונוס מתגמל ו"הנבל" שילם הפעם את המחיר. הערב הקסום של פריס סן ז'רמן בסטמפורד ברידג', דרך הנגיחה המופלאה של טיאגו סילבה

ליגת האלופות המהלך המדויק - תיאגו סילבה 12.3. רויטרס
ליגת האלופות המהלך המדויק - תיאגו סילבה 12.3/רויטרס

בדקה ה-96, בעיצומה של ההארכה בסטמפורד ברידג', טיאגו סילבה הסתמן כגיבור הטרגי של שמינית גמר ליגת האלופות. הבלם הברזילאי של פריס סן ז'רמן ליטף קלות את הכדור בידו ברחבה, סידר פנדל לצ'לסי ברגע אחד של חוסר ריכוז וראה את אדן הזאר עושה 1:2 מהנקודה הלבנה. אלא שבניגוד לחברו דויד לואיז, הוא לא חיכה 10 חודשים כדי לבוא חשבון עם צ'לסי. לו זה לקח בסך הכול 18 דקות.

למרות שהייתה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-31 ולמרות שנקלעה לפיגור בפעם השנייה, פ.ס.ז' לא אמרה נואש כי ידעה שיש לה את נשק המצבים הנייחים. היא הפעילה אותו בשער של דויד לואיז שכפה הארכה, ועשתה בו שימוש נוסף בדקה ה-114. טיאגו מוטה ניגש להגביה כדור קרן מצד שמאל ומצא את ראשו של טיאגו סילבה. הבלם הנפלא שכח מהטעות שביצע, שכח גם מהפנס בעין ובניתור פנטסטי התרומם מעל ג'ון טרי ונגח מ-11 מטרים כדור סופר-מדויק שעשה מסלול קשתי, עקף את ידו המושטת של טיבו קורטואה ונחת בפינה הימנית. הרשת זזה ואיתה גם אלפי האוהדים הצרפתים שישבו מאחורי השער. איזו דרמה.

היה זה שער ראשון של קפטן פ.ס.ז' בליגת האלופות מאז דצמבר 2012. שער ששווה לכל שחקן באלופת צרפת בונוס של 250 אלף יורו (על פי הבטחת הבעלים מקטאר), שער שהדיח את ז'וזה מוריניו ובעיקר שער שעשה צדק. אחרי שנתיים בהן הודחה בגלל שערי חוץ, פ.ס.ז' נעזרת בהם כדי להעפיל לרבע הגמר, עם תיקו שכל כולו ניצחון. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully