וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה נקנסה ב-20 אלף שקל בעקבות התפרעות אוהדיה

11.3.2015 / 19:14

המועדון ספג את העונש לאחר שבמהלך הדרבי נזרקו חפצים מיציע האוהדים לעבר שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו, בזמן שזה שכב על הדשא. בנוסף, ספג המועדון שני משחקי רדיוס עם קהל על תנאי לשנה

one

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קנס היום (רביעי) את הפול פתח תקוה בסכום של 20 אלף שקל בגין התפרעות אוהדים ואי קיום חובת הקבוצה הביתית במהלך הדרבי בשבת נגד מכבי פתח תקוה (0:0). בנוסף, ספג המועדון שני משחקי רדיוס עם קהל על תנאי לשנה, בגין כל הרשעה נוספת בעבירה של התפרעות אוהדים. המועדון ספג את העונש לאחר שבמהלך המשחק נזרקו חפצים מיציע אוהדי הפועל פתח תקוה לעבר שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו, בזמן שזה שכב על הדשא. השופט לירן ליאני ראה את האירוע וציין זאת בדו"ח השיפוט שלו. בנוסף, ביציאה מהמגרש מספר צעירים יידו כמה אבנים לכיוון האוטובוס של מכבי פתח תקוה, אולם לא נגרם כל נזק לאוטובוס.

גם מנכ"ל המועדון יורם עינב ספג קנס בסך 2,000 שקל ובנוסף הוטל עליו איסור להימצא בשדה המשחק למשחק אחד בפועל, בגין התנהגות בלתי הולמת. בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים לא מתכוונים להתייחס ברצינות למכתב ששיגר עינב ובו דרישה להביא שופטים מחו"ל למשחקי הפלייאוף התחתון. כזכור, ביום שבת רתח עינב על החלטת לירן ליאני לפסול שער של חסן אבו זייד שיכול היה להעניק שלוש נקודות להפועל פתח תקוה בדרבי. עינב הטיח בליאני ביקורת חריפה בסיום המשחק וצפוי לעמוד בשל כך לדין.

אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
הפועל פתח תקוה יצאה מהדרבי עם נקודה אחת ופחות 20 אלף שקל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully