וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס דרוך: "כשדברים מתחברים לנו אפשר לנצח כל קבוצה"

11.3.2015 / 18:41

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למפגש הקריטי מול ברצלונה (ה', 21:45, ישיר בוואלה ספורט) ורוצה להימנע מפציעות: "מקווה שנהיה בריאים ומוכנים". ג'ייק כהן: "אני בטוח שהם זוכרים שהפסידו לנו"

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חייבים לתקן את הנזק מבלגרד. גיא גודס/קובי אליהו

מכבי תל אביב מוכנה ומזומנה לאחד המפגשים הקריטיים ביותר שלה ביורוליג העונה, מול ברצלונה בחוץ (חמישי, 21:45, ישיר בוואלה! ספורט). אחרי המעידה המפתיעה בבלגרד, הצהובים יודעים שרק ניצחון יוכל להחזיר אותם לתמונת המאבק על מקומות 1 ו-2 בבית, מהם מרוויחים יתרון ביתיות בשלב ההצלבה. דווין סמית' שספג פציעה בתחילת השבוע כשיר וישחק, אך סילבן לנדסברג ימשיך להיעדר. ברצלונה כבר הודיעה כי לא תתאפשר הכנסת דגלי פלסטין או קריאות אנטישמיות בפלאו בלאוגרנה.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר בזמן. סמית'/ברני ארדוב

גיא גודס שב והזכיר לשחקניו בימים האחרונים כי "ההגנה היא מפתח עבורנו, אם נשחק בצורה אגרסיבית וחכמה, נוכל להשיג ניצחון". לאחר השיחה שקיים המאמן עם סופוקוליס שחורצאניטיס, בקבוצה מקווים כי הסנטר היווני ימשיך להציג יכולת טובה.

"אנחנו מרוכזים כרגע בטופ 16 ולא מעבר לזה", אמר מאמן הצהובים גיא גודס לקראת המשחק. "המטרה שלנו היא קודם כל להעפיל להצלבה. אנחנו זקוקים לכולם ומקווים שנהיה בריאים ומוכנים. אני חושב שאפשרי לנצח בחוץ. יש לנו מספיק כישרון וכשדברים מתחברים לנו, אנחנו מסוגלים לגבור על כל יריבה".

ג'ייק כהן אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "ברצלונה היא קבוצה טובה. נצטרך לעשות דברים דומים למה שעשינו בניצחון שלנו בבית מולם כדי להשיג ניצחון. משחק הגנה טוב כמו אז מולם הוא אספקט חשוב. זה מפתח עברונו, אם לא נציג הגנה טובה יהיה קשה מולם, בטח ובטח כשמדובר במשחק חוץ. אני בטוח שהם זוכרים שהם הפסידו לנו, וירצו להשיג ניצחון. נסיים איפה שנסיים, אי אפשר להסתכל יותר מדי קדימה, אלא פשוט להשיג ניצחונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי ברצלונה מניפים דגלי פלסטין במשחק מול מכבי תל אביב. רויטרס
ברצלונה מנסה להימנע מבלגן. אוהדים מניפים דגלי פלסטין במפגש קודם/רויטרס

ברצלונה מגיעה למשחק אחרי הפסד ליגה נוסף, השביעי שלה העונה, 76:70 אצל גראן קנאריה. דווקא ביורוליג הם נמצאים במגמת שיפור עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל ניצחון מרשים באתונה על פנאתינייקוס בשבוע שעבר.

במהלך משחק הליגה האחרון נפצע אלכס אברינס, אחד השחקנים הבולטים בברצלונה העונה, אך צ'אבי פסקוואל קיבל תחליף לא רע בכלל בדמותו של חואן קרלוס נבארו, שחזר לאחרונה מפציעה וסיפק מול פאו את משחקו הטוב ביותר העונה עם 17 נקודות. נבארו קיבל מנוחה בליגה הספרדית ומגיע טרי לקרב החשוב מול החבורה של גיא גודס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully