וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי הודיע על צירופו של יונאס ביורקמן לצוות המקצועי שלו

טניסאי העבר השבדי יחבור לצוות המקצועי של הבריטי לתקופת ניסיון, כיוון שאמילי מורסמו מלווה את המדורג רביעי בעולם רק במשך 25 שבועות בשנה. "אני מרגיש שצריך שינוי", אמר מארי

יונאס ביורקמן שחקן נבחרת שבדיה בטניס. ברני ארדוב
מצא אתגר חדש, שיהיה בהצלחה. ביורקמן/ברני ארדוב

אנדי מארי מצרף אושיית טניס נוספת לצוות שלו. הבריטי בן ה-27 הודיע כי טניסאי העבר השבדי יונאס ביורקמן, שדורג בשיאו במקום הרביעי בעולם, יחבור לאמילי מורסמו בצוות שלו. יצויין כי תחילה השידוך יהיה באופן זמני, והוא יהיה בעיקר בשל העובדה שהצרפתייה מלווה אותו רק במשך 25 שבועות במהלך השנה.

ביורקמן הוצע למארי כמאמן כבר לפני שנה ולאחר שהבריטי נפרד ממאמנו דאז איבן לנדל. השבדי זכה בתשעה תארי גרנד סלאם בזוגות, כולל שלושה תארים ברציפות בווימבלדון בין 2002-2004. בנוסף, הגיע ביורקמן לחצי גמר ווימבלדון ליחידים ב-2006, אז הפסיד לרוג'ר פדרר. כזכור, מארי נפרד מדני ולוורדו בנובמבר האחרון ומאז חיפש מישהו שיעבוד איתו במהלך התקופה בשנה בה מורסמו נעדרת.

מארי התייחס לשידוך החדש ואמר: "אחרי אליפות אוסטרליה, ביליתי שלושה או ארבעה שבועות בלי מאמן, ואני מרגיש שאני צריך לעשות שינוי מסוים. אני מרגיש שיש כמה דברים שאני צריך להמשיך לעבוד אליהם כל הזמן. כשאין מישהו שמלווה אותי, זה קצת יותר קשה לי. בשבילי, זה טוב יותר שיש מישהו מסביבי, אז אני אוודא שאעשה את זה לאורך עונת החימר. זה אחד הדברים החשובים ביותר ברשימת העדיפויות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully