וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זוכתה מאשמה של התפרעות אוהדים

11.3.2015 / 12:38

בעקבות השלכת רימון עשן מיציע הקבוצה בסמי עופר, הועמדה הקבוצה לדין, אך טענה כי לא מדובר באוהד אלא במתחזה. בית הדין קיבל את הטענה והחליט שלא להעניש את המועדון

צילום מסך

צפו במחדל: אוהד פותח רימון עשן ביציע האוהדים של מכבי תל אביב

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (רביעי) לזכות את מכבי תל אביב מעבירה של התפרעות אוהדים ולמעשה שלא להטיל עליה שום עונש בעקבות אותו אירוע שבו הושלך רימון עשן מיציע הקבוצה בסמי עופר. כזכור, מיד בסיום המשחק בו הפסידו הצהובים להפועל חיפה באצטדיון בחיפה, נזרק רימון עשן ירוק ביציע אוהדי מכבי תל אביב. אוהדי הקבוצה, שחלקם כבר עשו את הדרך מחוץ לאצטדיון, סיפרו עוד באותו הערב לגורמים במכבי תל אביב כי לא מדובר באוהדי קבוצה, אלא במתחזה או בפרובוקטור שנכנס ליציע האוהדים במטרה לחבל במועדון.

אדם זורק רימון עשן ביציע של אוהדי מכבי תל אביב. צילום מסך
רגע השלכת הרימון בסמי עופר/צילום מסך

בקבוצה לקחו ברצינות את פניית האוהדים, וכבר למחרת במקביל להודעה כי מכבי תל אביב תועמד לדין פנתה הקבוצה להנהלת האצטדיון בחיפה כדי להשיג את צילומי הווידאו ממצלמות האבטחה של האצטדיון. בתמונות שפורסמו בוואלה ספורט נראה בחור שאינו לובש את צבעי הקבוצה, וכשהוא נכנס לאצטדיון מבלי לעבור בידוק. בסיום המשחק הוא נראה פותח רימון עשן ירוק ביציע האוהדים.

לפני שבוע מכבי תל אביב עמדה לדין בעניין והציגה את צילומי הווידאו. בקבוצה טענו כי לא מדובר באוהד של מכבי תל אביב, ואכן היום החליט בית הדין של ההתאחדות לזכות את הקבוצה מאשמה של התפרעות אוהדים בעקבות אותו מקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully