וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני, מסי וסוארס טובים יותר מרונאלדו, בייל ובנזמה"

כוכב ברצלונה מחמם את האווירה לקראת הקלאסיקו: "מסי הטוב בעולם, סוארס בכושר שיא. יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לזכות בטרבל". בספרד טוענים: "ברצלונה טעתה בהתנהלות עם דנילו"

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר. רויטרס
הטובים ביותר? ניימאר, מסי וסוארס/רויטרס

שבוע וחצי לפני הקלאסיקו נמצאת ברצלונה בכושר טוב בהרבה מריאל מדריד, וגם ניימאר יודע את זה. כוכב הקטלאנים התראיין ונשאל האם שיתוף הפעולה שלו עם ליאונל מסי ולואיס סוארס בחוד טוב יותר מחוליית ה-BBC של הבלאנקוס (בנזמה, בייל וכריסטיאנו רונאלדו), והשיב: "אני חושב שכן, אבל מעדיף שלא לדבר על היריבות. אני לא יודע אם זה בגלל החלק ההתקפי שלנו, אבל תמיד אנחנו גורמים נזק ליריבות שלנו. בכל פעם שאנחנו משחקים, אנחנו משתפרים. על שחקנים כמו מסי וסוארס אין טעם לדבר בכלל, מסי הוא הטוב בעולם וסוארס גם בשיא שלו. זה תענוג לשחק איתם".

על הקלאסיקו עצמו אמר הברזילאי: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה כאל גמר. צריך לחשוב רק על ניצחון, כי פער של ארבע נקודות בצמרת יכול להיות מדהים. יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לזכות בטרבל".

דנילו שחקן פורטו חוגג. רויטרס
פורטו כבר העלתה את הדרישות ל-40 מיליון יורו. דנילו/רויטרס

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, מגנה הימני של פורטו, דנילו, יגיע הקיץ לריאל מדריד. בספרד חושפים היום (רביעי) את הסיבות שמביאות את המגן הברזילאי להעדיף להגיע לברנבאו על פני האפשרות להצטרף לברצלונה, מי שנחשבה עד לא מזמן כמועמדת הבכירה לקלוט אותו כמחליפו של דני אלבס.

ב"ספורט" מדווחים כי דנילו, שצפוי לחתום לחמש שנים בשורות הבאלנקוס, היה אמור לסגור בברצלונה, אבל זו "נרדמה" ואיבדה את האפשרות לצרף אותו, זאת בגלל חילופי המנהלים הספורטיביים במועדון. השינוי הפרסונלי שהתרחש בברצלונה נוצל, על פי אותו דיווח, על ידי פלורנטינו פרס, נשיאה של ריאל מדריד, כדי להגיע לסיכום לפני שבועיים ובמסגרתו תשלם הקבוצה 22 מיליון יורו בלי בונוסים.

הניסיונות של ברצלונה להחתים את דנילו החלו כבר בקיץ האחרון, כאשר בארסה התכוונה לשחרר את אלבס ותכננה לחפש לו מחליף. אנדוני סוביסארטה, ששימש כמנהל הספורטיבי, הציב את חואן קואדראדו, אז שחקן פיורנטינה, כשחקן הרכש המועדף עליו, בעוד הברזילאי היה אופציה שנייה. אז התברר לברצלונה שפורטו לא מתכוונת לאפשר לדנילו לעזוב תמורת פחות מ-30 מיליון יורו. בסופו של דבר, הוחלט להמר על דגלאס כמגן חלופי לאלבס שנשאר בסופו של דבר.

במהלך דצמבר האחרון, סוביסארטה פגש את נציגיו של דנילו, ואלו שוחחו גם על מלקום, שחקן ברזילאי נוסף שמשחק כיום בקורינתיאנס ומסומן כאופציה עתידית. בכל מקרה, הצדדים לא הגיעו לסיכום ובינתיים המנהל הספורטיבי הספיק לעזוב. מי שלקח על עצמו את המשך הטיפול בנושא הוא אריאדו בראידה, חבר בוועדה הטכנית של ברצלונה, אבל הוא עשה טעות קריטית שגרמה לתפנית גדולה בסיפור. בראידה בחר לוותר על השיחות עם הסוכנים של השחקן ודיבר ישירות עם פורטו, מה שגרם לכעס רב מצד אותם סוכנים.

בינתיים במדריד העלו הילוך והגיעו לסיכום ישירות עם השחקן. לאחר מכן פרס, שמיודד עם הסוכן ז'ורז'ה מנדס, והשתמש בו כדי לשכנע את נשיאה של פורטו להעביר אליו את השחקן. למרות שהפורוטגלים דרשו 40 מיליון יורו וטענו כי ישנה הצעה מכיוונה של מנצ'סטר יונייטד, המאמצים של ריאל נשאו פרי, סכום ההעברה קוצץ ובסופו של דבר סיכמו הצדדים כי דנילו יגיע תמורת 22 מיליון יורו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אנדוני סוביסארטה המנהל המקצועי של ברצלונה. Manu Fernandez, AP
העזיבה שלו טרפה את הקלפים. סוביסארטה/AP, Manu Fernandez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully