וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עשויה להעביר את כרטיסו של אבוחצירה לקרית שמונה

11.3.2015 / 9:07

המתווה: עסקת החלפת שחקנים עם איזי שרצקי, שבמסגרתה יעבור החלוץ תמורת צדק או קהת. גורם על ההשלכות של אי העפלה לאירופה: "נצטרך להתחיל הכול מחדש". דריכות לקראת הדרבי

one

מכבי חיפה עשויה להעביר את כרטיסו של שמעון אבוחצירה לעירוני קרית שמונה, כך עולה מתוך שיחות פנימיות שמטרתן להביא בעונה הבאה שחקן אחד או יותר מהקבוצה של איזי שרצקי למכבי חיפה. שני שחקנים שבהם מעוניינים הירוקים הם הבלם שיר צדק והקשר רועי קהת. בחיפה מעוניינים לצרף את צדק עוד לפני שהעונה תסתיים, ללא צורך בבוררות, ואת קהת במסגרת עסקת רכישה. בקרית שמונה העבירו לירוקים מסר שהם מעוניינים באבוחצירה גם לעונה הבאה, כך שנראה שעסקה כזאת בהחלט עשויה לצאת לפועל.

ההשלכות הקשות על מכבי חיפה במקרה של אי העפלה לאירופה

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בקרית שמונה העבירו לירוקים מסר שהם מעוניינים באבוחצירה גם לעונה הבאה. אבוחצירא/ברני ארדוב

בחיפה הגיבו אתמול על הידיעה בוואלה ספורט שעסקה בהשלכות של אי העפלה לאירופה. "עכשיו ברור כמה החשיבות של המקום הרביעי גדולה עבורנו", אמרו במועדון. "אם לא נעפיל לאירופה, נצטרך לבנות את השם שלנו מחדש באירופה ולהתחיל הכול מהתחלה. לא יהיה קל לחזור לימים שבהם היינו צריכים להתמודד מול קבוצות כמו רוזנבורג". מאזן הדירוג של חיפה העונה יירד מ-18.375 נקודות ל-13.200 בלבד, זאת משום שהעליה של הקבוצה לליגת האלופות בעונת 2009/10 עם אלישע לוי נמחקה מהמאזן שלה. המשמעות של אי העפלה היא שחיפה תהיה בשפל הגדול ביותר מאז 1999 וייתכן שלא תהיה מדורגת בחלק מהשלבים המוקדמים, מה שאומר שהיא תוגרל מול יריבות "פחות נוחות" על הנייר.

חיפה תמשיך היום (רביעי) בהכנות לקראת הדרבי החיפאי, ובקבוצה ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק. "אסור שנגיע למשחק הזה שאננים. כולם מדברים על זה שאנחנו פייבוריטים, אבל אם נבוא בגישה הזו, נפסיד את המשחק ואולי גם את הפלייאוף העליון", אמרו במועדון. אלירן עטר, איתי שכטר ויוסי בניון ימשיכו יחד בחוד, כשבלבול לא מתכוון לשנות את ההרכב בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully