וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: איל ברקוביץ' ברשימה אקסקלוסיבית במנצ'סטר סיטי

הביצוע של כוכב נבחרת ישראל לשעבר מול נוריץ' נבחר כשער הסולו השביעי בטיבו בתולדות המועדון. וגם: אוהד ריאל מקלל את בייל, פדרר נכנע לבן 11, וכמה בדיוק מרוויח רונאלדו?

20:30: איל ברקוביץ' שוב מככב במנצ'סטר סיטי

באתר הרשמי של האלופה פרסמו לאחרונה רשימות של השערים היפים בתולדות המועדון לפי קטגוריות. הביצוע של כוכב נבחרת ישראל לשעבר מול נוריץ' ב-2001/02 הגיע למקום השביעי ברשימת שערי הסולו היפים ביותר של הסיטיזנס לאורך השנים. צפו בקטע

20:11: אז כמה מרוויח כרסיטיאנו רונאלדו

המספרים ידועים, אך אתר "טוקספורט" מצא דרך להראות עד כמה הם גבוהים. צפו:

19:55: פדרר נכנע לילד בן 11

רוג'ר פדרר ערך משחק ראווה נגד גריגור דימיטרוב, ובמהלכו ילד בן 11 ירד למשטח לשחק ראלי קצר נגד השוויצרי האגדי. זה נגמר בווינר מפתיע שהרים את האלפים ב-MSG על הרגליים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

19:01: אוהדי ריאל מקללים את גארת' בייל

אוהדי ריאל מדריד לקחו קשה את ההפסד 4:3 לשאלקה, וכעת צץ ברשת סרטון שמראה כיצד אחד מהם מקלל את גארת' בייל כשזה עזב את האצטדיון. בין היתר, צעקו לוולשי: "Asshole", "הומו", ו"זונה וולשית ממין זכר". הקטע מופיע למטה. אגב, בספרד פרסמו סרטון המתעד כיצד איקר קסיאס מונע מרונאלדו לעזוב את המגרש עם שריקת הסיום מבלי שהודה לאוהדים. כאן תוכלו לצפות בסרטון.

17:39: בארה"ב מדרגים השחקנים הגדולים שחמקו מתחת לרדאר ב-NBA

באתר Hopshype בחרו את 30 השחקנים הכי טובים שמעולם לא נבחרו בדראפט. את החמישייה הראשונה הרכיבו כמה שחקנים שהפכו לאגדות: בן וואלאס, בראד מילר, ג'ון סטארקס, דייויד ווסלי וברוס בואן, אבל ברשימה ניתן למצוא גם שני שחקני מכבי תל אביב לשעבר - וויל ביינום וקרלוס ארויו - וכן את חביבו של דייויד בלאט, טימופיי מוזגוב.

סנטר קליבלנד קאבלירס טימופיי מוזגוב. GettyImages
גם חביבו של בלאט ברשימה. מוזגוב/GettyImages

17:15: היום יום הולדת 22 לאנתוני דייויס. ככה הוא נראה בתיכון. מישהו אמר סטיב ארקל?

15:47: שער ניצחון דרמטי מדגל הקרן

חזם עבדולחמאד לעולם לא ישכח את השער הראשון שלו בגביע אסיה. הקשר בן ה-19 מוואדי אל-נס הפלשתינית, העניק לקבוצתו ניצחון עם שער בדקה ה-95 מדגל הקרן (!). עבדולחמאד ניצל יכולת רעה של השוער כדי להכניס את הכדור לרשת מזווית כמעט בלתי אפשרית, והפך לכוכב ויראלי.

15:40: אנתוני אוג'ה ממשיך להתנצל

חלוץ פ.צ קלן, אנתוני אוג'ה, ממשיך להתנצל על החגיגה שלו במשחק האחרון של קבוצתו. החלוץ כבש ורץ לחגוג עם הקמע של הקבוצה - עז - כשתפס בקרניה בצורה לא נעימה. אוג'ה נאלץ להתנצל על הפעולה והוסיף לעשות כשהעלה לחשבון הפייסבוק שלו תמונה ובה הוא נראה מאכיל עז. זה יספיק?

12:45: "גזען? אין בירה". דורטמונד השיקה קמפיין נגד הגזענות

בורוסיה דורטמונד מנסה להילחם בכל כוחה בגזענות. לראשי הקבוצה נמאס מהקומץ הגזעני במשחקים, ובדרך יצירתית החליטו, בצעד מעניין, לצאת בקמפיין הבא: "אין בירה לגזענים". הקבוצה שיווקה תחתיות בירה עם הכיתוב "בירה ונאצים? זה לא עובד יחד".

12:19: סומבררו + סומבררו + וולה = שער השנה?

הקשר האלג'יראי, סעאד טדג'אר, היה עד לא מזמן אנונימי למדי. עד שברגע אחד, הפך לכוכב רשת. איך זה קרה? במהלך משחק גביע במדינתו, ביצע השחקן בן ה-29 תרגיל מבריק, שכלל שני סומבררו (הקפצה מעל שחקן יריב) ו-וולה נהדר לרשת.

11:49: האלטרנטיבה של ברצלונה למרקו רויס

ברצלונה, כידוע, כמו קבוצות גדולות רבות באירופה, רוצה לצרף בקיץ את כוכב בורוסיה דורטמונד, מרקו רויס, אבל יודעת, כמו קבוצות גדולות רבות באירופה, שזה לא יהיה קל. אי לכך ובהתאם לזאת הקטאלנים החליטו להכין אלטרנטיבה, למקרה שרויס, שהאריך חוזה בדורטמונד, לא יגיע, וסימנו את שחקן הכנף הברזילאי של שחטאר דונייצק, דגלאס קוסטה בן ה-24, המחזיק בשתי הופעות בנבחרת ברזיל.

10:37: ראפינייה מציק לדויד אלאבה באימון

באיירן מינכן נמצאת בתקופה נהדרת. הבווארים מוליכים את הליגה הגרמנית ורשמו ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אמנם בליגת האלופות הם במצב עדין לאחר שסיימו ב-0:0 את משחקם הראשון מול שחטאר דונייצק, אך עדיין, מצב הרוח בקרב השחקנים מרומם במיוחד. לחשבון האינסטגרם הרשמי של הקבוצה הועלה וידאו, ובו נראה המגן הברזילאי, ראפינייה, מציק לחברו דויד אלאבה.

10:20: קרולין ווזניאקי עם ג'סטין ביבר

מלבד חבטות בכדור על דשא/חימר/משטח קשה, הטינסאית הדנית, קרולין ווזניאקי, פעם מקום ראשון בעולם, מתקרבת, מעט, לשואו ביזנס. ווזניאקי העלתה תמונה לחשבון הטוויטר שלה מאירוע צדקה, עם כוכב הפופ, ג'סטין ביבר.

9:20: כששוער ושחקן הגנה הולכים לכדור

הדבר הכי לא נעים עבור שוער קורה כאשר הוא יוצא לכדור ויורד על הקרקע, בזמן ששחקן התקפה מתנגש בו בעוצמה. זה מה שקרה לשוער ריבר פלייט אקוודור, חואן מולינה, שניסה לאסוף כדור במהלך התקפה של דפורטיבו קואנקה, ונתקל ברגלו של פרדי אראוחו שהתנגש בו בעוצמה. האירוע הזה גרם למולינה לצאת מהמגרש על אלונקה. ממש לא נעים

8:50: רפאל בביצוע מושלם

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד רפאל, שסבל לא מעט פציעות במהלך העונה הזו, מנסה לחזור לעצמו, ובינתיים הוא מנסה גם להוכיח ללואי ואן חאל שיש לו מקום בהרכב שלו. המגן הברזילאי הורד לקבוצה עד גיל 21 ושיחק נגד טוטנהאם לצידם של רדאמל פלקאו ו-ויקטור ואדלס, וסיפק שער נהדר מ-30 מטר כשהקפיץ מעל השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully