וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רונאלדו סינן "בושה" והחרים את התקשורת, קללות קשות לשחקנים

המשבר בריאל מדריד מחריף אחרי ההפסד לשאלקה: האוהדים קראו "כלבים, הביתה, ביזיון", רונאלדו הפגוע הודיע שלא ידבר עד סוף העונה. קסיאס: "הגענו לשפל". אנצ'לוטי: "ככה לא נגיע רחוק". וגם: התקשורת קוטלת, וכל המספרים

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
מתוסכל. רונאלדו/AP

ריאל מדריד הצליחה להעפיל אתמול (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות, אבל רק החמירה את המשבר שלה. אלופת אירופה הפסידה בבית 4:3 לשאלקה בסיומו של משחק גדוש באירועים, והצליחה לעלולת לשמונה האחרונות בזכות הניצחון בגרמניה 0:2. הקהל בברנבאו שוב הגיב בעצבנות, ושרק שריקות בוז חריפות, שהופנו בעיקר לאיקר קסיאס, השוער שהיה אחראי לשושה מהשערים שהבלאנקוס ספגו, וגם לגארת' בייל, שהתקשה לצאת מהתקופה הרעה שלו. חלק גדול מהאוהדים הניפו את המטפחות הלבנות, וצעקו לשחקנים "הביתה" ו"החוצה". לאחר מכן המתינו לשחקנים עשרות אוהדים מחוץ לחדר ההלבשה, וצעקו לעבר השחקנים "כלבים, אתם ביזיון". חלק מהשחקנים התנצלו בפני האוהדים על היכולת.

צפו במהלך המדויק של כריסטיאנו רונאלדו

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. GettyImages
אוהדי ריאל איבדו את הסבלנות. קסיאס/GettyImages

מי שנראה עצבני במיוחד היה כריסטיאנו רונאלדו, שאומנם כבש שני שערים מצוינים ושבר שיא בליגת האלופות, אבל שוב שמע רטינות מהקהל. רק לפני יומיים פורסם סקר ב"אס" הספרדי, ובו פורסם שכ-30 אחוז מאוהדי ריאל היו רוצים שיירד לספסל, וכריסטיאנו העצבני סירב בסיום המשחק לדבר עם התקשורת ואף אמר לעיתונאים ש"אני לא מדבר יותר עד סוף העונה". כמו כן, במהלך המשחק נראה רונאלדו אומר לקרים בנזמה "זאת בושה, זאת בושה", כשלא ברור אם התכוון ליכולת של קבוצתו, או שמא לתגובות מהיציעים.

איקר קסיאס הודה בסיום שהקבוצה הגיעה לשפל חדש. "זה נכון שהגענו לשפל, אבל חייבים להיות חיוביים, כי למרות הכל ביום שישי הבא נשתתף בהגרלת רבע הגמר. חייבים לשכוח מהימים האחרונים, ולהישאר מאוחדים. אנחנו יכולים גם להסתכל שמוקדם יותר העונה ניצחנו 22 משחקים ברציפות". על הטעויות שלו אמר קסיאס: "השוער תמיד אשם. אני לא במיטבי, אבל זה לא הזמן לחשוב על עצמי. התכוננו למשחק, וזה עדיין קרה".

עוד באותו נושא

אלופות: ריאל מדריד העפילה לרבע הגמר למרות הפסד ביתי 3:4 מול שאלקה

לכתבה המלאה
קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מה כבר יכול להגיד? אנצ'לוטי/GettyImages

המאמן קרלו אנצ'לוטי הוסיף: אין הרבה מה להגיד על המשחק, ככה לא נגיע רחוק. המשחק לא התפתח כצפוי". על הבוז מהקהל אמר האיטלקי: "זה נורמלי, אנחנו הראשונים שנודה שאנחנו לא משחקים טוב. שיחקנו כל כך רע, שפשוט קשה להסביר את זה. היה משחק קשה, כי הגענו אליו במחשבה שכבר הבטחנו את העלייה, כשלמעשה זה לא היה נכון. שיחקנו רע, וזה לא טוב לתדמית של המועדון. אני מקווה שזה ירים אותנו, אני עדיין מאמין בקבוצה הזאת. נהיה חייבים לתקן דברים בהגנה".

איקר קסיאס, איסקו, ריאל מדריד. GettyImages
דרש מהשחקנים ללכת להודות לקהל. קסיאס/GettyImages

כצפוי, התקשורת בספרד קוטלת. ב"אס" כינו את ריאל מדריד "עצבנית, קבוצה בפאניקה", ב"מונדו דפורטיבו" כתבו ש"ריאל נחלצה מטרגדיה אבל לא מעצבים, כרגע אין לה שום סיכוי לזכות בצ'מפיונס". ב"מארקה" כתבו ש"התחביב החדש של אנצ'לוטי זה לרדת לקול שריקות בוז".

גם ברחבי העולם לא חסכו ביקורת. "ל'אקיפ" הצרפתי ציין ש"ריאל מדריד נראית מפוחדת, הונטלאר לא התאקלם בריאל אבל חזר בסערה לברנבאו". ב"גאזטה" האיטלקי נכתב ש"ריאל נטולת חשק נראתה רועדת מפחד", וב"בילד" נכתב ש"שאלקה כבר הייתה על סף נס, ורק רונאלדו מנע ביזיון". ב"אולה" הארגנטינאי כתבו ש"ריאל חסרת רעיונות, ואם היא בזבזה זמן מול שאלקה בבית, סימן שהדברים לא בכיוון הנכון".

מרסלו, ריאל מדריד. GettyImages
מרסלו, ריאל מדריד/GettyImages

מספרי המשחק

* כריסטיאנו רונאלדו הפך למלך השערים ההיסטורי במפעלים האירופים כשהגיע ל-78 שערים והשאיר מאחור את ליאונל מסי וראול (76).

* רונאלדו הוא גם הראשון בתולדות ריאל מדריד שכובש יותר מ-40 שערים בכל המסגרות בחמש עונות רצופות. העונה יש לו כבר 41.

* רונאלדו הגיע לתשעה שערים בנגיחות העונה בכל המסגרות - יותר מכל שחקן לה ליגה אחר.

* ריאל מדריד הייתה הקבוצה היחידה העונה בליגת האלופות שלא ספגה במחציות השניות. סאנה קלקל לה את המאזן.

* איקר קסיאס היה חתום על הרצף הכי טוב של ריאל באלופות מאז 1998 (553 דקות ללא ספיגה) עד שספג מרגלי כריסטיאן פוכס.

* זו הפעם השנייה בלבד בהיסטוריה שריאל סופגת ארבעה שערים בביתה במסגרת אירופית. הפעם הקודמת הייתה מול באיירן מינכן אי שם בפברואר 2000.

* לראשונה בתולדותיה, ריאל מדריד ספגה ארבעה שערים במשחק ביתי בשלב נוקאאוט של ליגת האלופות.

* הפעם האחרונה שריאל ספגה לפחות שלושה שערים בברנבאו בליגת האלופות הייתה ב-21 באוקטובר 2009, אז הפסידה 3:2 למילאן.

* לרוי סאנה, שכבש בבעיטה הראשונה בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות, הפך לשחקן הצעיר ביותר שכבש מול ריאל במפעל - בן 19 ו-58 ימים.

* קלאס יאן הונטלאר כבש את שערו ראשון בכל המסגרות ב-2015. דווקא מול האקסית.

* שאלקה אולי הודחה, אבל היא יכולה להתגאות בנתון שרק שלוש קבוצות השיגו לפניה, עם שלושה שערים לפחות בברנבאו במסגרת ליגת האלופות. קדמו לה באיירן מינכן, באייר לברקוזן ומילאן.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
לפחות הוא יכול להתנחם בשיא נוסף. רונאלדו/AP

"אני לא מעוניין לחפש סיבות לגבי מה לא עובד לנו. אנחנו חייבים להתחיל לשחק כקבוצה, לא להישען על שחקן אחד שיציל אותנו", אמר לוקה מודריץ' המאוכזב בסיום והוסיף: "אני לא רוצה לחפש תירוצים כעת, אני פה כדי לתמוך בקבוצה. אנחנו צריכים לחזור לשחק כמו ששיחקנו בתחילת העונה, יש לנו הרבה איכויות ואני חושב שאנחנו הולכים לראות את ריאל הרבה יותר טובה במשחק הבא".

על הקאמבק שרשם אחרי פציעה ארוכה, אמר מודריץ': "הייתי פצוע 114 ימים וזה היה מאוד קשה עבורי, אבל תודה לאל אני שכחתי מזה ואני מאוד שמח. הרגשתי כמו הפעם הראשונה פה. זה חשוב מאוד שעלינו לשלב הבא, לפעמים צריך לסבול וזה עושה אותנו חזקים יותר".

לרוי סאנה, החלוץ הצעיר של שאלקה שנכנס כמחליף במקום צ'ופו מוטינג וכבש שער נהדר, אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד. לא פחדנו להניע את הכדור והיינו צריכים להבקיע שוב. בסוף המשחק היינו יותר מאוכזבים מאשר מרוצים, זה מאוד עצוב".

שחקן פורטו הקטור הררה (ימין). AP
חגיגה. שחקני פורטו/AP

פורטו - באזל

* אחרי הערב, פורטו היא שיאנית הכובשות מבעיטות חופשיות. היו לה שלושה שערים כאלה העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בליגת האלופות.

* היה זה הניצחון הכי גדול של פורטו אי פעם במשחק נוקאאוט. השיא הקודם עמד על 0:3 והושג מול מונאקו ב-2004.

* פורטו כבשה לא פחות מ-20 שערים בליגת האלופות העונה. הקמפיין שלהם עוד לא נגמר, אך הם כבר השוו את שיא השערים לעונה בליגת האלופות, שהושג ב-2003/04.

* יאסין בראהימי, שכבש צמד, הפך לשחקן הראשון בליגת האלופות העונה שכובש פעמיים במשחק מבעיטות חופשיות.

קאסמירו שחקן פורטו חוגג שער. רויטרס
בעונה נהדרת. קסמירו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully