וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון סיבכה את המאבק על ביתיות בפלייאוף

הקבוצה של תומר רוסיאנסקי גברה לראשונה על מכבי תל אביב 1:3, עלתה זמנית למקום השלישי וסיבכה עוד יותר את המאבקים בישורת האחרונה לפני הפלייאוף. מטה אשר שמרה על מאזן מושלם

יוחאי דדון הפועל מטה אשר כדורעף. עידן ויניצקי, ספק 500
ניצחון גדול. יוחאי דדון/ספק 500, עידן ויניצקי

המחזור ה-19 בליגת העל בכדורעף נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. אמנם המשחק המרכזי ייערך ביום חמישי ויפגיש בין עמק חפר להפועל כפר סבא שמאבק על מקומות שלוש וארבע, אך כבר הערב קיבלנו תוצאה מסקרנת, כשהוד השרון ניצחה את מכבי תל אביב לראשונה עם 2:3 והשיגה שתי נקודות חשובות שהעלו אותה זמנית אל המקום השלישי בטבלה וחיממו את המאבק על ביתיות ברבע גמר הפלייאוף.

"אני שמח שהצלחנו אחרי משחק חזק מאוד וצמוד לנצח בפעם הראשונה העונה את מכבי תל אביב", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן תומר רוסיאנסקי, "כל הכבוד לחבר'ה שידעו להתעלות ברגעים החשובים. אנונו מאחלים החלמה לעומרי שוורץ שנפצע". המאמן המפסיד זוהר בר נצר: "אנחנו בתקופה לא טובה. כל הכבוד לעומרי שוורץ שהמשיך לשחק ולעזור לאחר פציעה מעל העין".

הפועל מטה אשר/עכו ממשיכה לשלוט ביד רמה בליגה, והעלתה את מאזנה ל-0:20 אחרי שניצחה 0:3 את הפועל ירושלים. שלושה משחקני מטה אשר סיימו בספרות כפולות כשהקבוצה מציגה 51 אחוז בהתקפה: לאו דוס סנטוס 12, אלן קומל 11 וגומס ז'וארס 10. את ירושלים הוביל דה סילבה עם 12 נקודות, דה לימה הוסיף 8 ורמון בזרה סיים עם 7. הקבוצה של נעם כץ כבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה ויריבתה הערב את המקום ה-6 ותתמודד ברבע גמר הפלייאוף מול הקבוצה שתסיים במקום השלישי.

במשחק נוסף שנערך הערב גברה אליצור הוד השרון 1:3 על נבחרת האקדמיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully