וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי לקרית אתא בנתניה, קרית גת עדיין ראשונה

החבורה של שרון אברהמי השיגה ניצחון חוץ יוקרתי בעיר היהלומים עם 75:77, אך המקום הראשון נותר של קרית גת, שהזיעה בדרך ל-79:90 על עירוני רמת גן. משחק בינוני לדראגן בנדר

סיימון פארין, עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון חוץ חשוב. סיימון פארין/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-21 בליגה הלאומית לא הביא עמו בשורות מיוחדות, ובסיומו נרשם הערב (שלישי) סטטוס קוו בצמרת. מכבי קרית גת גברה על עירוני רמת גן כדי לשמור על המקום הראשון בטבלה, עירוני קרית אתא ניצחה במשחק צמרת את ברק נתניה והפועל עפולה טיפסה למקום השלישי, עם ניצחון קליל על רמת השרון.

seperator

אליצור נתניה - אליצור קרית אתא 77:75

ניצחון יוקרתי לחבורה של שרון אברהמי, שמתברגת במקום השני בטבלה עם מספר נקודות זהה לזה של המוליכה מכבי קרית גת, אחריה היא מפגרת רק בגלל יחס סלים פחות טוב. קרית אתא הייתה זו שפתחה טוב יותר, אך נתניה התעשתה והתקרבה לקראת הסיום. למזלה של קרית אתא, גיא דותן (14 נקודות, 6 אסיסטים) היה שם כדי לסגור עניין עם שלוש נקודות מהקו בחצי הדקה האחרונה. ג'ויינר דאליס בלט עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. פול מארגיני קלע 23 לנתניה, בעוד דניאל דנינו הסתפק ב-2 נקודות בלבד.

מכבי קרית גת - עירוני רמת גן 79:90

למרות יכולת מעט מגומגמת, קרית גת שומרת על המקום הראשון. קוואמה וון עשה הרבה דקות למוליכה וסיים עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, אך ערב ענק של טרנס ווטסון (23 נקודות ו-21 ריבאונדים) לא השאיר לקבוצת הבת של מכבי תל אביב שום סיכוי. דראגן בנדר סיים משחק בינוני עם שבע נקודות ו-6 ריבאונדים.

הפועל עפולה - רמת השרון 81:101

עפולה ממשיכה להידבק לחבורת הצמרת ועלתה בזכות הניצחון למקום הרביעי. מול האין-הגנה של האורחים מהשרון, הנקודות זרמו והבריחה באה בקלות. שאנון שורטר (23 נקודות, 11 ריבאונדים) ודיוויד לאבו (25 נקודות) בלטו, גיא לביא היה מצויין עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים. תמיר בלאט סיים עם 9 נקודות ו-4 אסיסטים.

מכבי רעננה - הפועל מגדל העמק 72:85

הצפוניים שייטו לניצחון ברעננה. צמד הזרים של מגדל העמק כריס גאסטון (25 נקודות) וקלי בידלר (20 נקודות, 9 ריבאונדים) בלטו, לירז אריאלי הצעיר (14 נקודות) סייע להם וגם נועם מטלון רשם משחק סולידי עם 8 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

תוצאות נוספות:

אליצור אשקלון - אליצור רמלה 90:81

מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא - 62:81

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully