וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי מונה למאמן הפועל גלבוע/גליל

11.3.2015 / 10:30

המאמן הוותיק ינסה להחזיר את נועלת הטבלה למסלול ויחליף בתפקיד את ברק פלג שעזב אחרי שהוצע לו להישאר. גלבוע/גליל מנסה להיחלץ מהתחתית אחרי עשרה הפסדים רצופים בליגת העל

one

אחרי עשרה הפסדים רצופים החליטה הנהלת הפועל גלבוע/גליל לערוך זעזוע בקבוצה כשמינתה את אריאל בית הלחמי למאמן הקבוצה, וזאת אחרי סיכום שאליו הגיעו הצדדים. בקבוצה רצו שברק פלג ימשיך במועדון, אך בסופו של דבר סוכם על פרידה והמאמן יסיים את דרכו אחרי חמש שנים בסך הכול בגן נר.

אריאל בית הלחמי מאמן אליצור אשקלון. ניב אהרונסון
יחלץ את גלבוע גליל מהברוך? בית הלחמי/ניב אהרונסון

בית הלחמי אמור להעביר את אימון הבכורה שלו בגלבוע כבר הערב, ומשחקו הראשון בליגת העל מאז שירד עם אליצור אשקלון ללאומית בתום עונת 2012/13 יהיה נגד עירוני נס ציונה ביום ראשון הקרוב בחוץ. גלבוע/גליל אמנם מדורגת במקום האחרון בטבלה, אך במרחק של ניצחון אחד בלבד ממכבי אשדוד שמעל הקו האדום. בגלבוע מאמינים שיש ביכולתו של בית הלחמי להפוך את המצב של הקבוצה, כפי שעשה בעבר בבני השרון, ולהשאיר את המועדון בליגה.

בית הלחמי (49) נחשב למאמן וותיק בכדורסל הישראלי. הוא החל את דרכו כמאמן ראשי בגבעת שמואל, בה רשם את תקופת הזוהר שלו כמאמן. ב-2004 עזב לעירוני אשקלון ושנה לאחר מכן נבחר בפעם השנייה למאמן העונה. עוד אימן בית הלחמי בעירוני נהריה (בין היתר את ברק פלג, אותו יחליף כעת בתפקיד), ובשתי קדנציות שונות את בני השרון אותה הציל מירידה. כן רשם שתי קדנציות נוספות בעירוני אשקלון. בסך הכל הוא רשם 311 משחקים כמאמן ראשי בליגת העל, וניצח ב-149 מתוכם.

בהמשך הוציאה הקבוצה הודעה שבה נמסר: "הישארות הקבוצה בליגת העל זו המשימה החשובה ביותר כרגע מבחינת המועדון. השינוי בעמדת המאמן בא רק לאחר שנערכו שינויים משמעותיים בסגל השחקנים של הקבוצה. ברק פלג משאיר אחריו קבוצה מלוכדת ומגובשת שבה כל אחד ואחד מהשחקנים ומאנשי הצוות המקצועי והניהולי מבין את גודל המשימה וחשיבותה. אנו מאחלים לברק פלג, מעמודי התווך בכדורסל הישראלי, הצלחה בהמשך ובטוחים כי עוד יגיע להישגים ספורטיביים רבים בדרכו הייחודית ומניסיונו הרב והמרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully