וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז אופטימי: "יש סיכוי טוב שאחזור לשחק עוד העונה"

גארד שיקגו, שספג בחודש שעבר פציעה נוספת, מקווה לשוב במהרה: "אני מרגיש שזה נע בכיוון הנכון". אוהדי הבולס המיואשים הקימו אנדרטה מאולתרת 'לזכרו': "התפללו עבור בריאותו של רוז"

גארד שיקגו בולס דרק רוז. GettyImages
רוח חיים בעיר הרוחות. דרק רוז/GettyImages

פעם אחר פעם דרק רוז מתרסק, ואיתו גם רף הציפיות של שיקגו בולס. הגארד התזזיתי שוב הותיר את עשרות אלפי האוהדים באילינוי מאוכזבים עם פציעה נוספת בחודש שעבר, שעלולה הייתה להשבית אותו עד תום העונה. היום (שלישי) די רוז הפיח תקוות מחודשות בקרב אוהדי הבולס, כשהעניק ראיון אופטימי לרשת ESPN ובו דיבר על ההתקדמות בתהליך ההתאוששות שלו.

"יש סיכויים טובים שאחזור לשחק עוד העונה", הפתיע הרכז והוסיף כי "זו התוכנית כרגע. אני מרגיש שקצב ההחלמה שלי טוב וחש שזה נע בכיוון הנכון. כל מה שחשוב כרגע זה לחזור למגרשים. כשזה יקרה, לא ממש אחשוב על שום דבר אחר. אני לא מרשה לעצמי לחשוב רחוק מדי. אני רק רוצה ללכת שוב כמו שצריך ולהשתקם בדרך הנכונה".

הוא סיפר גם על הרגע בו החששות לפציעה קשה נוספת התאמתו והאבחנה אוששה את הפחדים שלו. "ברגע שקרעת את המיניסקוס פעם אחת, בכל פציעה אתה חושש שזה יקרה לך מחדש. לפחות יכולתי להתעודד הפעם מהעובדה שהפציעה הנוכחית חמורה פחות מהשתיים הקודמות".

צפו בדרק רוז מתאמן על הקליעה

למרות שרוז מקווה לטוב, נראה כי אוהדי שיקגו כבר כמעט הרימו ידיים. מרוז, שגדל בשיקגו ורבים ציפו שיצעיד אותה חזרה לימים היפים של עידן מייקל ג'ורדן, הם כבר לא מצפים להרבה מלבד לשמור על הבריאות. דיוויד בלטרן וברנדון קארול, שני אמנים מעיר הרוחות, החלו להפיץ ביממה האחרונה כרוזים וציוצים הקוראים "להתפלל למען בריאותו של דרק רוז". הם הגדילו לעשות כשהקימו לכבודו מיצג אמנותי הבנוי בצורת אנדרטה, ובה פורטרט של רוז ולצידה קביים וזרי פרחים. מאוחר יותר הצטרפו אליהם כמה אוהדים שיצרו עוד 'מיצגים' משלהם עבור הגארד.

רוז עצמו, אגב, לא נעלב במיוחד מהמחווה המשונה. "איך אני יכול לכעוס או להיפגע ממשהו כזה? אני יודע שיש מסביבי אנשים שבאמת אוהבים אותי ובאמת אכפת להם ממה וממי שאני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

זו האנדרטה 'לזכרו' של רוז

אנדרטה שהוכנה לכבודו של שחקן שיקגו בולס דרק רוז. אינסטגרם, צילום מסך
אנדרטה שהוכנה לכבודו של שחקן שיקגו בולס דרק רוז/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully