וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: יאסין ברהימי בכדור חופשי

הכוכב האלג'יראי של פורטו הפך לראשון העונה שכובש שני שערים בבעיטות חופשיות במסגרת ליגת האלופות, ועשה את זה עם ביצוע מלוטש שסימל את סוף חלום רבע הגמר של פאולו סוזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאולו סוזה חלם להיות הראשון שמוביל את באזל לרבע גמר ליגת האלופות, אבל בדרכו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר עמדה קבוצה טובה ואיכותית יותר. פורטו מחצה את אלופת שוויץ 0:4 והעפילה בסטייל לרבע גמר ראשון שלה מאז 2009. ועל פי התצוגה אמש (שלישי) לא בטוח שהיא היריבה אותה תרצנה הקבוצות הבכירות לפגוש בשלב הבא.

את האות לקונצרט בדרגאו נתן יאסין ברהימי האלג'יראי, שבדקה ה-14 הפגין מיומנות טכנית מרשימה בביצוע בעיטה חופשית. הכדור הוצב מרחק 17 מטרים מהשער, מעט ימינה, והקשר האלג'יראי ניגש אליו עם כף רגל ימין כשהיא פתוחה, הותיר את רגל שמאל מכוונת לעבר השער כמסמנת מטרה וסובב באלגנטיות. מעל החומה, בחצי גובה, אל הרשת. הכי מדויק שיש. השוער תומאש ואצליק רק עמד והביט בחוסר אונים.

באזל הגיעה לפורטוגל בתקווה להחזיק מעמד ללא ספיגה עד לדקות הסיום ואז לנסות לעקוץ עם שער חוץ, אבל הביצוע המרשים של ברהימי אילץ אותה להתחיל לרדוף. והמרדף הזה הסתיים לא טוב, עם ארבעה כדורים ברשת ותבוסה כואבת. ברהימי, מצדו, הפך לשחקן הראשון בליגת האלופות העונה שכובש פעמיים מכדורים חופשיים ישירים והעלה את מאזנו בליגת האלופות לחמישה שערים. כולם, אגב, הובילו לניצחונות. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully