וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון: "אנחנו הקבוצה הטובה ביותר באירופה"

קפטנית מ.ס אשדוד בטוחה בקבוצתה לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד רמת השרון. מאמן רמת חן, גילי סלע, לקראת המשחק נגד בנות הרצליה: "משחק פתוח לחלוטין"

משמאל לימין: שי דורון, יעל אהרונוב, לימור פלג, ליעד סואץ קרני, גביע המדינה נשים. האתר הרשמי של איגוד הכדורסל, אתר רשמי
משמאל לימין: שי דורון, יעל אהרונוב, לימור פלג, ליעד סואץ קרני, גביע המדינה נשים/אתר רשמי, האתר הרשמי של איגוד הכדורסל

משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים ייערכו מחרותיים (חמישי) בבית מכבי שבראשון לציון ויפגישו את מכבי רמת חן עם בנות הרצליה (17:00) ואת מ.ס אשדוד עם א.ס רמת השרון (19:30). היום נערכה במשרדי איגוד הכדורסל בתל אביב מסיבת עיתונאים מיוחדת בהשתתפות הקפטניות והמאמנים של ארבע הקבוצות שהגיעו למעמד, כשמחר יערכו הקבוצות את האימונים לקראת משחקי חצי הגמר. משחק גמר גביע המדינה ייערך ביום שני הקרוב.

המשחק המרכזי יפגיש את אשדוד ורמת השרון, כשהקבוצה מעיר הנמל מגיעה להתמודדות אחרי ההדחה המאכזבת בחצי גמר היורוקאפ. "אני חושבת שההדחה מאירופה תגרום לנו להגיע עם מוטיבציה, ולמרות ההדחה אני מאמינה כי אנחנו הקבוצה הטובה ביותר באירופה", אמרה הקפטנית שי דורון. יעל אהרונוב, קפטנית רמת השרון, שתמצא את עצמה העונה מחוץ לחצי גמר הפלייאוף, התייחסה למשחק: "אשדוד קבוצה הרבה יותר טובה, אבל זה משחק אחד. אני מאמינה בנו וגם בעדני שאפשר לנצח את אשדוד ביום חמישי, ואני לא מפחדת להגיד את זה".

המשחק הראשון יפגיש את המדורגות שלישית ורביעית בליגה, רמת חן והרצליה, בקרב בין שני שחקני עבר של הכדורסל הישראלי שיעמדו על הקווים, גילי סלע וגלעד כץ. "זה באמת משחק פתוח לחלוטין, מי שתצא ראשונה מהלחץ, היא זו שתנצח אותו", אמר סלע, מאמן רמת חן, שיחסר את מירב דורי שגמרה את העונה. "אנחנו רחוקים מאוד מרמת חן, אבל אנחנו מביאים הרבה ביטחון. על אף שאנחנו האנדרדוג, נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה", אמר כץ, מאמן בנות הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully