וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוקלהומה סיטי תנסה לעשות טרייד על קווין דוראנט"

טום פן, פרשן NBA ובעבר מנהל בכיר, מסביר למה "ההתפוצצות האחרונה של ווסטברוק תגרום דווקא לדוראנט לעזוב". וגם: המספרים של אנתוני דייויס, כריס בוש ודרק רוז מתכוננים לחזרה

ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר/GettyImages

ראסל ווסטברוק נמצא בכושר אדיר, שכולל חמישה טריפל דאבל בשישה משחקים עם ממוצעים אדירים, ולפי הערכתו של טום פן, פרשן NBA בכיר ובעבר מנהל בכיר בליגה, הדבר עלול לגרום לעזיבה של קווין דוראנט את אוקלהומה סיטי. פן צופה כי מאחר שדוראנט מסיים חוזה בקבוצתו בסוף השנה הבאה, ולאור חוקי הליגה, המצב שייווצר עשוי לגרום לעזיבתו.

"אני חושב שההתפוצצות האחרונה של ווסטברוק עשויה לגרום שמי שיעזוב בטרייד יהיה דווקא קווין דוראנט.", אמר פן, "הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר סם פרסטי כבר הוכיח בעבר שהוא אף פעם לא רוצה להפסיד שחקנים ללא תמורה, אז הוא עשה טרייד על ג'יימס הארדן כדי להימנע מתשלום שנה אחרי זה...

"הרעש סביב דוראנט בשנה הבאה יהיה גדול מאוד, כי הוא לא יתחייב לחוזה בת'אנדר, וזה בגלל שהחוקים נגדו. הוא לא יוכל לקבל את אותו חוזה (גדול) אם הוא חותם על חוזה מוקדם, ולכן יעדיף להפוך לשחקן חופשי. אז אם סם פרסטי לא מקבל התחייבות מדוראנט, הוא ינסה לעשות עליו טרייד. ולאור היכולת הנוכחית של ווסטברוק, זה יהפוך את ההחלטה לקלה יותר".

אנתוני דייויס ניו אורלינס פליקנס. AP
חיה רעה. דייויס/AP

עוד ב-NBA:

* קצת על הערב של אנתוני דייויס בניו אורלינס: כוכב הפליקנס השווה שיא קריירה של 43 נקודות בניצחון של קבוצתו על מילווקי. דייויס עשה זאת ב-17 מ-23 מהשדה, ובארבעת המשחקים שלו מאז חזר מפציעה הסנטר מעמיד ממוצעים של 33.5 נקודות, 11.8 ריבאונדים ו-4.5 חסימות.. זה המשחק השלישי שלו העונה עם 40 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, והוא אחד משלושה שחקנים שקלעו העונה 40 נקודות ביותר מ-70 אחוז (יחד עם לברון ג'יימס וקליי תומפסון).

* דרק רוז טוען שקיים "סיכוי טוב" שהוא יחזור לשחק העונה. "נראה לי, זאת התוכנית", אמר רוז, "כשארגיש שזה הרגע הנכון, אשוב". רוז עבר ניתוח בברך ב-27 בפברואר, טוען שמאז הוא "מסתער על כל אימון", אבל סירב להצהיר אם יעמוד בהערכה שפרסמה שיקגו - שישוב עוד ארבעה עד שישה שבועות.

* מיאמי הודיעה שהפורוורד כריס בוש, שבחודש שעבר אובחן כסובל מקרישי דם בריאות, צפוי לחזור לפעילות מלאה בספטמבר, בתקווה שישוב לשחק בעונה הבאה. בוש עצמו סיפר שהוא שיחק כשלושה שבועות עם קרישי הדם בריאותיו, לפני שנמצאו.

בוש גם סיפר לראשונה על החוויה האישית שעבר: "התרכזתי בדברים אחרים. היו ימים קשים, אחרים פחות, לא ממש חשבתי על עצמי. יותר חשבתי על מה אני יכול לעשות למען הקבוצה שלי. לא רציתי להתעסק בזה יותר מדי ולהוסיף עוד לכדור השלג. אני מאמין גדול בחשיבה חיובית". עוד אמר על אשתו אדריאן: "היא מצילה את חיי כל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully