וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצאי גמר הגביע: מכבי ת"א מול אחי נצרת, עפולה נגד הפועל ב"ש

ההגרלה סידרה אפשרות לגמר קלאסי, כשאם האלופה וסגניתה אכן יעפילו אליו המקום הרביעי בליגת העל יוביל לאירופה. המשחקים יתקיימו בטדי ב-29 באפריל, הגמר ב-20 במאי בחיפה. פאקו: "מקבלים בברכה כל הגרלה"

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עכשיו הם צריכים להימנע מסנסציה מול היריבות מהלאומית. בוזגלו ובן חיים/קובי אליהו

היום (שלישי) התקיימה הגרלת חצאי גמר גביע המדינה בכדורגל, ובה נקבע שמכבי תל אביב תשחק נגד מכבי אחי נצרת והפועל עפולה תשחק נגד הפועל באר שבע. אם מכבי תל אביב והפועל באר שבע תעלנה לגמר, המקום הרביעי בליגת העל יוביל לאירופה. משחקי חצי הגמר יתקיימו באצטדיון טדי בהצגה כפולה ב-29 באפריל. גמר גביע המדינה ייערך ב-20 במאי באצטדיון העירוני בחיפה.

הגרלת חצי גמר גביע המדינה. קובי אליהו
הקפטנים של קבוצות הנוער הגרילו את המשחקים/קובי אליהו

שתי קבוצות הצמרת מליגת העל קיוו להימנע ממפגש זו עם זו כבר בחצי הגמר, ובמובן זה ההגרלה האירה להם פנים ויצרה אפשרות לגמר קלאסי בין האלופה לסגניתה. הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת הן אנדרדוג מובהק בשני המפגשים של חצי הגמר, אך ינסו לחולל סנסציה ענקית ולגרום לכך שנציגה מליגת המשנה תגיע לגמר זו השנה השנייה ברציפות. בשנה שעברה זו הייתה מכבי נתניה, שהפסידה לעירוני קרית שמונה 1:0 אחרי הארכה, והקבוצה מהצפון חגגה זכייה היסטורית.

בנוסף, התקיימה הגרלת חצאי גמר גביע המדינה לנוער, בה נקבע כי בית"ר טוברוק תשחק נגד הפועל תל אביב ומכבי נתניה תתמודד עם עירוני קרית שמונה. שני המשחקים יתקיימו ב-18 במרץ באצטדיון המושבה בפתח תקוה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הגרלת חצי גמר גביע המדינה. קובי אליהו
הגרלת חצי גמר גביע המדינה/קובי אליהו

תגובות להגרלה

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן: "אנו מקבלים בברכה כל יריבה ומכיוון שהמטרה שלנו היא זכייה בגביע, על מנת לעשות זאת עלינו לנצח כל יריבה שתוגרל מולנו".

מונס דאבור התייחס גם הוא להגרלה שזימנה מפגש בין קבוצתו לשעבבר וקבוצת נעוריו ואמר: "ישבתי בציריך והתעדכנתי בהגרלה באמצעות האינטרנט וחברים שעדכננו אותי באמצעות הוואטסאפ. רגשות מוערבים, אלו שתי המילים היחידות שעולות לי בראש כרגע. מצד אחד אחי נצרת זה המועדון בו גדלתי ומשמש לי כמשפחה והאוהדים הם חברים שלי בנוסף לעובדה שאחי, אנס, משחק בה. מצד שני מכבי ת"א המועדון בו שיחקתי בבוגרים ודרכה יצאתי לאירופה. חבל שהן נפגשות בחצי הגמר ולא בגמר".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי: "אנחנו מכבדים את עפולה אבל צריכים לעלות שלב. אנחנו רוצים גביע ומכוונים גבוה".

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת: ‏מכבדים מאוד את עפולה ויודעים שהם קבוצה טובה אך מאמינים שבעבודה קשה ובאמונה נזכה לראות את אליה מניף את הגביע.

מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים: "רצינו לקבל את אחי נצרת, שזו קבוצה ברמה שלנו, אבל קיבלנו קבוצה שמדורגת במקום השלישי בליגת העל, קבוצה שרוצה לזכות גם באליפות וגם בגביע. נתכונן כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק, לאורך כל העונה, בהצלחה גם בליגה וגם בגביע. יש לנו מחוייבות לאלפי אוהדים בעפולה וכל העמק מאחורינו. אנחנו מייצגים את הפריפריה בצפון ואני בטוח שיגיעו אלפים לטדי ואנחנו נכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר".

על סיכויי קבוצתו לחולל סנסציה ולהעפיל לגמר הוסיף המאמן: "בכדורגל הכל יכול להיות, אבל הפערים הם גדולים כמובן".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ייפגשו בחיפה ב-20 במאי? ייני ודויזאדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully