וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מאמן כדורגל בעט בילד, השפלה לפלקאו

מאמן אכזרי במשחק במוסקבה, משחק כדורסל נשים בטקסס הפך לזירת אגרוף, פלקאו פותח בהרכב יונייטד הצעירה. וגם: הסימן של ספאנוליס לכך שאולימפיאקוס תזכה ביורוליג וקייל קולינסוורת' השתווה לשאקיל

20:15: לואי ואן חאל משפיל את פלקאו

רדאמל פלקאו הובא בכסף גדול גדול מאוד למנצ'סטר יונייטד, אבל מתקשה להתאקלם בשדים האדומים. אחרי שלא שיחק במשחק הגביע אמש מול ארסנל, החלוץ הקולומביאני שמרוויח 300 אלף פאונד בשבוע פותח הערב בהרכב מנצ'סטר יונייטד עד גיל 21 לצידם של ויקטור ואלדס ורפאל!

שחקן אולימפיאקוס פיראסו וסיליס ספאנוליס. רויטרס
ההיסטוריה לא מותירה ברירה אחרת. ספאנוליס/רויטרס

17:50: הסימן שאולימפיאקוס תזכה שוב באליפות אירופה

אשתו של כוכב אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס הרתה בפעם הרביעית. לכאורה מדובר במידע רכילותי חסר חשיבות, אבל לא אם שואלים את היוונים: בשלוש הפעמים הקודמות שרעייתו של הגארד המצוין ילדה, ספאנוליס הניף את גביע היורוליג בסיומה של אותה עונה. ביוון כבר בטוחים שתצא מכאן בשורה לאולימפיאקוס, שמרשימה בטופ 16 עם מאזן 1:8. זה הסימן שינשל את מכבי תל אביב מתארה?

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

17:18: תגרה המונית במשחק כדורסל נשים

12:37 דקות לסיום המשחק בין סאות'רן ג'אגוארס לטקסס סאות'רן טייגרס, אחת משחקניות טייגרס התייצבה כדי לסחוט עבירת תוקף, ומשם הכול הידרדר. דחיפות, אגרופים, מכות, הפרקט הפך לזירת היאבקות, והמשחק פוצץ. 15 שחקניות הורחקו בעקבות התגרה הגדולה.

14:30: שער מדהים בליגה הראשונה בקזחסטן

אלן גטאגוב בן 24 בלבד וכבר הספיק לכבוש כמה שערים במדי לוקומוטיב ודינמו מוסקבה ובנבחרת הצעירה של רוסיה, אבל גול כמו זה שהוא הבקיע במדי אירטיש הקזחית בסוף השבוע, בטוח לא היה לו.

13:53: מאמן ילדים מחליא ברוסיה

במהלך משחק ילדים במוסקבה, המאמן של אחת מהקבוצות פגע בצורה מכוערת באחד מהילדים אותם הוא מאמן. המאמן, ולנטין פבלוב שמו, גם קרא לשחקנים שלו בשמות גנאי לכל אורך המשחק ולנו נותר לאחל לו לכל הפחות להישאר מובטל.

11:39: אליפות ליברפול בפינג פונג

11:10: בנו השובב של כדורגלן הפרמיירליג

15 תלמידים באחד מבתי הספר הטובים בבריטניה אלצו לעבור בדיקות צהבת ואיידס אחרי ששניים מחבריהם דקרו אותם עם מחטים. אחד מהדוקרים, נער בן 14, הוא בנו של כדורגלן מהפרמיירליג. זהות הכדורגלן לא פורסמה, אבל כשמתייחסים לגילו של בנו, מבינים שמדובר בכדורגלן ותיק. המשטרה הוזמנה לבית הספר ועצרה את שני הנערים, שמאוחר יותר הושעו מבית הספר.

התקרית אירעה בחודש שעבר, אבל התפרסמה באנגליה רק אתמול בערב. שני התלמידים הדוקרים מצאו דוקרן לבדיקת סוכר על שולחן באחת מהכיתות והחלו לדקור חברים שלהם בתור מעשה קונדס. את צוות המורים זה פחות הצחיק והם הזמינו את המשטרה וכן נציגים ממשרד הבריאות. כל הבדיקות של 15 התלמידים הנדקרים היו שליליות.

10:30: EA Sports וזעם הגולשים

EA Sports, שאחראית על המשחק הפופולרי "פיפ"א", ניסתה לשדרג את אחת האפשרויות במשחק, זו אשר במסגרתה כל אחד יכול לנהל קבוצה משלו ולחלוק ברשת את התוצאות שלו. במסגרת השדרוג, לכל שחקן נוסף טווח מחירים בו ניתן לרכוש אותו, כאשר בחברה הסבירו שהמטרה היא ללמד את המשחקים מה ערכו של הכסף ולמנוע אפשרות לרכוש שחקנים איכותיים במחירים זולים. אלא שהרשת לא ממש התלהבה מהשינוי, כפי שאפשר לראות בתגובות שכאן למטה.

10:14: החברה החדשה הדוגמנית של גלן דייויס

כוכב לוס אנג'לס קליפרס התגרש לאחרונה מאשתו, עמה היה בזוגיות במשך שנים רבות. ל"ביג בייבי" לא לקח יותר מדי זמן למצוא בת זוג חדשה, הדוגמנית ג'סמין ג'יי.

9:00: האיש שעושה היסטוריה במכללות

קייל קולינסוורת' הוא כוכבה של מכללת BYU, והוא עומד לנפץ כמה שיאים רציניים בכדורסל המכללות בארצות הברית. במהלך חצי גמר טורניר חטיבת החוף המערבי מול פורטלנד (70:84), קולינסוורת' השיג את הטריפל דאבל השישי שלו, שווה לשיא המכללות בכל הזמנים בו מחזיקים מייקל אנדרסון ושאקיל אוניל. השיא לעונה בודדת היה ארבעה וקולינסוורת' כבר ניפץ אותו, כאשר הלילה הוא רושם 13 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

קייל קולינסוורת' שחקן מכללת BYU. AP
עושה היסטוריה. קולינסוורת'/AP

8:30: למה באמת קיבל אנחל די מריה שני צהובים תוך חמש שניות מול ארסנל?

הארגנטינאי של מנצ'סטר יונייטד צלל, ראה צהוב ומיד תפס בחולצתו של השופט והורחק בצהוב שני. ברשת צחקו עליו

8:00: רוב גרונקובסקי חוגג בסטייפלס סנטר

רוב גרונקובסקי, הכוכב המשוגע של אלופת ה-NFL ניו אינגלנד פטריוטס, הגיע למשחק של הקליפרס הלילה מול מינסוטה וכרגיל, חגג. בהתחלה, הוא רקד ביציע. בהמשך, הוא זרק לקהל כדורי פוטבול. כיף עם גרונק.

7:30: צ'לסי בת 110

כמה ימים אחרי שבאיירן מינכן חגגה 115, הגיע תור יום ההולדת של צ'לסי. הבלוז חוגגים היום 110 שנות קיום. הם זכו בארבע אליפויות, שבעה גביעים, ליגת האלופות והליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully