וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "לוולבק היה רצון מיוחד לנצח". ואן חאל על די מריה: "לא חכם"

מנג'ר ארסנל חגג את הניצחון הגדול באולד טראפורד, שסידר לקבוצתו מקום בחצי גמר הגביע: "שלטנו כל המשחק". ינוזאי עם נתון מביך מאוד. צפו בתמונות המיוחדות ממנהרת השחקנים

דני וולבק שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חזר וניצח. וולבק/GettyImages

ארסנל השיגה בליל אמש (שני) את אחד מניצחונותיה הגדולים ביותר בשנים האחרונות, 1:2 באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי. התותחנים, שזכו בתואר בשנה שעברה ומקווים לשמור עליו, מנעו מהשדים האדומים את הצ'אנס להתקרב לזכייה ראשונה בגביע מזה עשור ועשו זאת בזכות שער ניצחון של דני וולבק, שנמכר מיונייטד לארסנל העונה. השער של וולבק הגיע אחרי טעות קשה של אנטוניו ולנסיה, שניסה להחזיר כדור לאחור.

ארסן ונגר המאושר אמר בסיום: "היה לנו חשוב לפתוח בקצב גבוה וללחוץ על יונייטד. זה גרם להם לבעיות והרגשנו בשליטה לכל אורך המשחק. יכולנו לכבוש עוד, אבל אני מאוד מרוצה מההופעה ומהיכולת המנטלית שלנו". על וולבק אמר הצרפתי: "היה לו רצון מיוחד לנצח. כולם רוצים להצליח כשהם משחקים מול הקבוצה הקודמת שלהם. הוא התרכז במשחק שלו ולא עשה דברים מיוחדים בגלל הסיטואציה, שהיא לא קלה לאף שחקן. דיברתי איתו מעט לפני המשחק".

מנגד, לואי ואן חאל סיכם: "איבדנו כדור במקום שאסור וזה מאוד מאכזב. הפסדנו בגלל טעויות שלנו, לא בגלל היריב וזה הכי חבל. עם עשרה שחקנים היה קשה מאוד, אבל נלחמנו עד לרגע האחרון בעזרת הקהל. כל השחקנים כואבים מאוד את ההפסד הזה, זה הגיוני. נצטרך להתאושש, כי זו מכה גדולה".

על האדום שספג די מריה לאחר שמשך בחולצתו של השופט מייקל אוליבר אמר ההולנדי: "הוא נגע בשופט. זה אסור בכל מקום ואין לו תירוצים. הוא יודע את זה, כל שחקן יודע את זה. זה לא היה חכם מצדו".

איאן רייט, שחקן ארסנל לשעבר, עקץ את ואן חאל בטוויטר: "אז LVG, אמרת שדני וולבק לא כבש מספיק, אז קנית את פלקאו. זה הסתדר מצוין".

וולבק התקבל בצורה יפה באולד טראפורד ואמר ש"קבלת הפנים הייתה נהדרת. זה היה קשה עבורי, אבל ניסיתי להתנהג בכבוד. המטרה הייתה להישאר מקצוען, לשמור על ריכוז ומוטיבציה. אני שמח שכבשתי, ושמח שעלינו שלב".

ביונייטד, עדנאן ינוזאי קיבל אתמול כרטיס צהוב על התחזות וכעת יש לו בקריירה הבוגרת יותר כרטיסים צהובים על צלילות (5) מאשר שערים (4).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully