וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק מגווייר: "החלטנו שהגיע הזמן לעצור את רצף ההפסדים"

הפועל חולון חזרה לנצח וסיימה את הסיבוב השני במקום השלישי בטבלת ליגת העל. הפורוורד האמריקאי הוסיף: ""אליפות? למה לא, השמיים הם הגבול". בקבוצה שוקלים לחזור לשחק באירופה

דומיניק מגווייר שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
"הם נתנו לנו לשחק וניצלנו את זה". מגווייר/קובי אליהו

הפועל חולון סיימה אמש (שני) את הסיבוב השני בליגת העל עם 70:82 מרשים על הפועל תל אביב, ניצחון שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה. הקבוצה של אלעד חסין עצרה את האדומים על 28 נקודות במחצית השנייה, כשהיא מנצלת את האגרסיביות שכל כך מאפיינת אותה, ואת האנרגיות של אולם הפחים כדי לגמור את המשחק בשלבים מוקדמים של הרבע הרביעי. בחולון הקדישו את הניצחון לקהל שלהם, אחרי ההפסד הקשה להפועל ירושלים בשבוע שעבר, ולבעלים שלמה אייזיק שחגג אמש את יום הולדתו ה-60.

"הפועל תל אביב היא קבוצה שקרובה אלינו בטבלה, ככה שזה היה משחק חשוב", אמר דומיניק מגווייר שרשם משחק נהדר נוסף עם 23 נקודות ו-6 ריבאונדים, "באנו אחרי שני הפסדים, נתנו שבוע אימונים טוב ורצינו להחזיר לאוהדים שלנו אחרי השבוע שעבר. ההבדל מהשבוע שעבר התחיל בהכנה. היינו מאוד מרוכזים באימונים וכולם החליטו שהגיע הזמן לעצור את רצף ההפסדים. היה לנו שבוע נהדר וזה המשיך למשחק, במיוחד ברבע השלישי. הם נתנו לנו לשחק וניצלנו את זה".

הפורוורד האמריקאי, שהגיע לחולון במהלך העונה מהפועל אילת שם לא השתלב, לא חשש לדבר בסיום על האמונה שלו ביכולת שלו ושל חבריו, "אליפות? למה לא, יש לנו הרבה כישרון בחדר ההלבשה, מאמן נהדר, קהל מצוין, השמיים הם הגבול עבור הקבוצה הזאת, כל עוד נציג הגנה כמו הערב. לא הייתי במשחק הראשון נגד מכבי תל אביב, ובמשחק השני שיחקתי לא טוב. אם נשחק בדרך הנכונה, נוכל לנצח כל קבוצה בכל ערב נתון".

גורמים שונים במנהלת הליגה מנסים להפעיל לחץ על אנשי חולון כדי לעבור ולשחק את משחקי הפלייאוף בהיכל הטוטו החדש שנחנך בשבוע שעבר במהלך משחק האולסטאר, אך שם נחושים בעמדתם לעבור רק בתחילת העונה הבאה. בקבוצה ישקלו לחזור ולשחק באירופה בהתאם למיקום בטבלה, כשהיכל הטוטו מציב סטנדרטים גבוהים שיאפשרו לסגולים לשחק אף ביורוקאפ בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully