וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "הפסדנו במכות, לא בכדורסל". חסין: "צריכים לשמור על מקומנו"

10.3.2015 / 0:04

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את המשחק האגרסיבי של הפועל חולון בהפסד 82:70: "זה היה מעבר לכדורסל. את מה שהיה לי להגיד לשחקנים שלי כבר אמרתי". וויל גרייבס כשל בבדיקת שכרות בסופ"ש

מגד גוזני

הפועל תל אביב המשיכה הערב (שני) בשלה, כשהפסידה 82:70 להפועל חולון, שהתאוששה מההפסד הביתי לעירוני נהריה ומהתבוסה המשפילה להפועל ירושלים. אחד השחקנים הבולטים של הפועל תל אביב, רביב לימונד, תרם שש נקודות בלבד, והאדומים יקוו להיראות טוב יותר בסיבוב השלישי. אגב, הערעור בעונש הרדיוס של הקבוצה ייערך ביום חמישי. אם העונש יישאר על כנו האדומים יארחו את מכבי חיפה במחזור הבא מחוץ לדרייב אין כששתי האפשרויות שנבחנות הן האולם באשדוד ובבאר שבע.

"הפסדנו במכות, זה לא היה כדורסל", אמר עודד קטש, "זה לא היה כדורסל יפה אלא אגרסיביות, משחק שנתנו לפוצץ וזהו, לא היינו מספיק אגרסיביים, זה היה מעבר לכדורסל. ברמת האגרסיביות לפרקים היינו שם אבל איבדנו כפול כדורים ולא גרמנו להם לאבד מספיק. את מה שהיה לי להגיד לשחקנים שלי כבר אמרתי. באופן כללי, אני מאוד גאה בשחקנים שלי, והעניין של שחקן כזה או אחר, זה תלוי מול מי אתה משחק ואיך שומרים אותך. אין לי בעיה שיינסי גייטס ורביב לימונד יקלעו פחות אבל נשחק נכון התקפית. צריך לשחק חכם, בחצי הראשון עשינו את זה, בחצי השני מי שהיה צריך ליצור את היתרון עבורנו לא עשה את זה".

קטש הוסיף: "מה שקרה על הספסל אלה דברים שקורים במיוחד במשחק כזה. נשלחו מרפקים וזה יצא במקומות הלא נכונים, אסור שזה יקרה, ואני אדאג שהדברים האלה לא יקרו יותר אצלנו. הכל פתוח, הכל נזיל, יש עוד סיבוב שלם, הרבה דברים תלויים בנו ואני שמח על זה. אנחנו צריכים להיות קבוצה טובה בליגה הזאת, יהיו לנו ריצות כאלה ואחרות. סך הכל מצבנו בסדר, יכולים להגיע לפלייאוף במצב טוב, הכל מסתכם בחודשיים האחרונים של העונה, שם צריך לחבר את הלב עם היכולת".

מאמן הפועל חולון אלעד חסין. מגד גוזני
אלעד חסין. התקופה הטובה נמשכת/מגד גוזני

מנגד, אמר אלעד חסין המאושר: "יש מושג בכדורסל שנקרא אגו קבוצתי, לא כבודדים. בכל קבוצה יש שחקנים עם אגו קטן יותר ואגו גדול יותר, והאגו הקבוצתי שלנו נפגע. לא הופענו למשחק נגד הפועל ירושלים, היה שבוע אמוציונאלי ובגלל זה ההכנה שלנו לא הייתה טובה. השבוע הייתה הכנה יוצאת מן הכלל, ואיך שתרגמנו דברים, אז די הוצאנו לפועל. עצרנו את גייטס ולימונד על 15 נקודות ביחד, וזה מראה שעשינו עבודה טובה על שניים מהשחקנים הטובים בליגה. קרדיט גדול לשחקנים ולצוות. הדרך עוד ארוכה, ואמרתי את זה גם נגד ירושלים".

חסין הוסיף: "בליגה הזאת הכל יכול להתהפך. קבוצה שעשתה סיבוב לא טוב, יכולה לעשות סיבוב טוב ולהפוך להפתעה של הליגה. צריכים לעבוד שבוע אחרי שבוע ובסוף נראה מה אנחנו שווים. אי אפשר להסתכל לטווח ארוך בליגה שלנו. זה עובדה שאנחנו במקום השלישי, אבל זו ליגה של מומנטומים, אני שמח שידענו לבוא אחרי שני הפסדים, כולל משחק שברח לנו מהידיים, ובליגה הזאת אתה מסתכל שבוע אחרי שבוע ולא יכול להסתכל קדימה מדי. עכשיו צריך לדעת לשמור על המקום הזה, יותר קשה לשמור על המקום שלך בטופ מאשר להגיע לשם. זה לא פשוט, אבל אנחנו נעשה הכל כדי להשאר שם".

* שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס עוכב בלילה שבין חמישי לשישי במחסום על נהיגה בשכרות, לאחר בדיקת ינשוף שגילתה בדמו כמות גבוהה של אלכוהול. רשיונו של השחקן נשלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully