וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו הביסה 0:4 את פיורנטינה, 0:1 ליובנטוס על סאסואולו

הקבוצה מהבירה נהנתה מצמד של קלוזה ושערים של ביגליה וקנדרבה והשיגה ניצחון גדול בקרב הצמרת. הגברת הזקנה נעזרה בשער מאוחר ויפה של פוגבה (82) כדי להגדיל את הפער מרומא ל-11 נקודות

שחקני לאציו חוגגים עם לוקאס ביגליה. AP
חגיגה גדולה של לאציו/AP

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם צמד משחקים. בראשון, לאציו ברחה לפיורנטינה בקרב הצמרת עם 0:4 מוחץ ובשני, יובנטוס גברה 0:1 על סאסואולו.

seperator

יובנטוס - סאסואולו 0:1

אחרי שלא ניצחה בשני משחקיה האחרונים בכל המסגרות, יובנטוס הצליחה להתאושש, כשגברה 0:1 על סאסואולו משער מאוחר של פול פוגבה (82) זאת כדי לפתוח פער של 11 נקודות על פני רומא השנייה. הצרפתי שוב הציל את הגברת הזקנה, הפעם כששלח טיל מהאוויר היישר לרשת. יובנטוס תפגוש במחזור הבא את פאלרמו בסיציליה, לפני שתפגוש את בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פול פוגבה שחקן יובנטוס חוגג (במרכז). AP
פול פוגבה חוגג. שוב הציל את יובנטוס/AP

לאציו - פיורנטינה 0:4

לפני המשחק, לקבוצה מהבירה היו 43 נקודות ולוויולה 42, אבל רק אחת מהשתיים הגיע להתמודדות הזו באולימפיקו. לאציו נתנה הצגה גדולה ובזכות הניצחון המוחץ היא העפילה למקום השלישי על חשבון נאפולי. כעת, הקבוצה של סטפנו פיולי רחוקה רק ארבע נקודות מיריבתה העירונית רומא, כאשר המקום השני מוליך ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות.

לאציו עלתה ליתרון כבר אחרי שש דקות כאשר ריבאונד נחת על הרגל של לוקאס ביגליה והוא בעט מהאוויר, מ-16 מטרים, לרשת. בדקה ה-65 אנטוניו קנדרבה הכפיל את היתרון עם פנדל מוצלח ועשר דקות לאחר מכן, מירוסלב קלוזה מצא את הרשת עם נגיחה מקרוב מול שער ריק. למפציץ הגרמני היה זמן לעוד אחד, חמש דקות לסיום, עם עוד ביצוע רגוע ומוצלח מתוך תיבת החמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully