וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מוכן לעוד מסע מתיש: "הטריידים שעשינו ממש עזרו לנו"

קליבלנד יוצאת ל-4 משחקי חוץ (דאלאס, ספרס, אורלנדו, מיאמי) והמאמן דיבר על הרגע ששינה את העונה והוסיף: "שיחקנו הכי הרבה משחקים בליגה עד עכשיו". לברון צחק: "אני לא מוסר יותר"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עוד מסע קשה יוצא לדרך. בלאט/GettyImages

מאז החזרה מפגרת האולסטאר, קליבלנד בעיקר מטיילת בדרכים. הקאבס יצאו לפגרה במאזן 22:33 וניצחו בשבעה מעשרת המשחקים שלהם אחריה, זאת למרות שהם אירחו לכל אורך התקופה הזו רק את גולדן סטייט, בוסטון ופיניקס. אלא שאם דייויד בלאט, לברון ג'יימס ושאר החבורה מאוהיו קיוו לקבל קצת מנוחה, הרי שזה עוד לא יקרה.

הלילה (בין שלישי לרביעי, 3:30), קליבלנד תיפתח מסע של ארבעה משחקי חוץ עם מפגש בטקסס מול דאלאס. בעוד יומיים (בין חמישי לשישי, 4:30), היא תשחק אצל האלופה סן אנטוניו לקרב ענק. אחר כך, הקאבס יעזבו את מדינת הכוכב הבודד לטובת מדינת השמש הזורחת, פלורידה, שם מחכים להם שני משחקים, מול אורלנדו (בין ראשון לשני, 1:00) ואז, עוד חזרה של לברון למיאמי (בין שני לשלישי, 3:00).

לקראת המסע המתיש הזה אמר בלאט בתום האימון האחרון של קליבלנד: "הסתכלתי על כמות המשחקים שכל קבוצה שיחקה עד עכשיו וראיתי שאנחנו שיחקנו הכי הרבה. אני תוהה מתי זה יירגע מעט. יש לנו לוח משחקים כבד מאוד, אבל אני יודע שבאפריל זה יהיה טוב יותר. יהיה לנו זמן לתת לשחקנים לנוח ולהתאמן טוב יותר. בינתיים, אנחנו צריכים להמשיך להילחם. יש לנו מסע חוץ קשה והחדשות הטובות הן שכולם מוכנים".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
לא מוכן למסור יותר. לברון/AP

המאמן יודע מה הרגע ששינה את העונה של קבוצתו: "הטריידים שעשינו ממש עזרו לנו במהלך העונה. לפניהם היו לנו בעיות ומהרגע שהחבר'ה החדשים הצטרפו הקבוצה שלנו הפכה להרבה יותר טובה, הרבה יותר עמוקה והרבה יותר יציבה".

בלאט מעודד מחזרתו הקרבה של שון מריון, שסובל מפציעה ממושכת ולא שיחק מאז האולסטאר: "שון מתאמן, שזה סימן טוב. הוא עדיין לא מוכן לחזרה, אבל התהליך שלו עובר היטב. נראה איך הוא יתאמן בימים הקרובים ואם הכול יהיה בסדר, הוא יוכל לשחק. יש לנו תקופה קצת 'טריקית'. היינו בהרבה משחקי חוץ בחודש האחרון ועכשיו יש לנו עוד ארבעה. הרוטציה שלנו טובה והקבוצה משחקת כמו שצריך, אבל בכל מקרה אנחנו מאוד רוצים לראות אותו חוזר.

לברון ג'יימס ישוב כאמור, בליל חמישי, למקום בו הפסיד את האליפות בעונה שעברה. קינג ג'יימס אמר לקראת המשחקים הקרובים: "אנחנו צריכים להמשיך להשתפר. יש לנו משחק מול קבוצה מצוינת, עם מאמן מצוין ואחד השחקנים הכי גדולים שהיו בליגה הזו, דירק נוביצקי. הם עושים עבודה טובה מאוד ויש להם הרבה כלים חשובים. ניצחתי בטקסס הרבה פעמים בעבר, אבל לא צריך לחשוב על זה עכשיו. יש לנו הזדמנות להגיע לשם לשני משחקים חזקים וקשוחים. יש לי זיכרונות מההפסד שם לסן אנטוניו, זיכרונות שאני מנסה לשכוח אבל בטח לא אצליח אף פעם. הכול זה חלק מהניסיון שאני צובר לאורך הקריירה".

לאחר שבניצחון על פיניקס, ג'יימס השתווה במקום הראשון בטבלת מוסרי האסיסטים בכל הזמנים של קליבלנד למארק פרייס, עם 4,206 אסיסטים, הוא אמר בחיוך: "אני לא מוסר יותר עד סוף השנה. אני רוצה להישאר שם, במקום הראשון, עם מארק פרייס עד סוף העונה. לא רוצה לעבור אגדה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully