וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצלה של פארמה? "קבוצת רוכשים אמריקאית מעוניינת במועדון"

נשיא ההתאחדות האיטלקית, קרלו טאבקיו, אמר: "חברת עורכי דין חשובה מאוד מרומא יצרה איתי קשר לגבי האפשרות הזו". הקבוצה חייבת למצוא את הכסף לפני ההתייצבות בבית המשפט ב-19 במרץ

רוברטו דונאדוני, מאמן פארמה. GettyImages
עוד יש תקווה? דונאדוני/GettyImages

האם האביר על הסוס הלבן עושה את דרכו אל פארמה? קבוצת הפאר שירדה מנכסיה, נמצאת בדרכה הבטוחה לירידה לליגה השנייה ואף הפסיקה את פעילותה בליגה האיטלקית למשך שני מחזורים עד ששבה לשחק אתמול (ראשון) ואף הצליחה לחלץ 0:0 מול אטאלנטה, חייבת למצוא רוכש שיציל אותה מהתפרקות סופית וכעת, אולי יש אחד כזה בדרך.

קרלו טאבקיו, נשיא ההתאחדות האיטלקית, אישר כי קבוצת משקיעים אמריקאית מתעניינת ברכישת פארמה. טאבקיו סירב לחשוף מי עומד בראשה של אותה קבוצה. פארמה נמצאת על סף פשיטת רגל והיא צריכה להופיע בפני בית המשפט בעוד שבוע וחצי, ב-19 במרץ, אז ייקבע גורלה. הנשיא הנוכחי של המועדון, ג'אמפייטרו מננטי ממשיך להתעקש שהכסף הדרוש יגיע ואולי הוא מסתמך על אותה קבוצת רכישה.

"זה נכון", אמר טאבקיו על הדיווחים, "חברת עורכי דין חשובה מאוד מרומא יצרה איתי קשר לגבי האפשרות הזו על קבוצת הרכישה האמריקאית. אני לא יודע בדיוק מה גובה ההצעה של האמריקאים, אבל החובות של פארמה היום הם 50 מיליון יורו".

  • עוד באותו נושא:
  • פארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully