וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה נחתה: "אני שמחה, אבל גם מצפה מעצמי ליותר"

אחרי מדליית הארד באליפות אירופה לאולם, קופצת המשולשת זכתה לקבלת פנים יפה עם נחיתתה בנתב"ג: "לא התחריתי יותר משנה בגלל הפציעה, כך שהזכייה בארד היא כמו זהב מבחינתי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הזכייה במדליית הארד באליפות אירופה באולם, חנה קנייזבה נחתה הערב (שני) בישראל והתקבלה בהתרגשות רבה. קופצת המשולשת קבעה כבר בניסיון הראשון שלה בגמר 14.49 מטר ושיפרה בכך את השיא הישראלי באולם בתשעה סנטימטרים. היא החזיקה במקום הראשון במשך שני סיבובים ובשני עד לסיבוב האחרון, אז עברה אותה מתחרה מבולגריה.

עם נחיתתה אמרה קנייזבה, האתלטית האישה הראשונה שזוכה עבור ישראל במדלייה בינלאומית משמעותית כל כך: "אני שמחה לחזור ככה אחרי ניתוח ופציעה. לא התחריתי יותר משנה, כך שהיה לי קשה ומדליית הארד הזו היא כמו לזכות בזהב מבחינתי. אני שמחה ששברתי את השיא בפעם השלישית ושהשיא שלי הוא גם שיא ישראל, אבל גם מצפה ליותר, כי אני יודעת שאני מסוגלת לתוצאה טובה יותר. אני מרגישה טוב, אוהבת את ישראל".

יושב ראש איגוד האתלטיקה, דורון קופמן, הוסיף: "הייתה תחרות מעניינת ומוצלחת שלנו. ציפינו לחזור עם גמר וחלמנו על מדליה וחנה קפצה מצוין, לשמחתנו. זה מהווה המשך לאליפות אירופה בקיץ, בה דונלד סנפורד זכה בארד".

קופצת המשולשת הישראלית חנה קנייזבה. יוסי ציפקיס
קבלת פנים חגיגית. קנייזבה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully