וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: קאמבק גדול ו-2:3 לארגנטינה על ברזיל

לעיני אלפי צופים משולהבים, הצליח פדריקו דלבוניס לנצח 3:6, 6:3, 2:6, 5:7 את תומאס בלוצ'י וסידר לנבחרת שלו כרטיס לרבע הגמר מול סרביה. צפו בחואן מרטין דל פוטרו והחברים רוקדים בלי חולצות

פדריקו דלבוניס טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
הפך לגיבור של ארגנטינה. דלבוניס/רויטרס

זה אמנם לקח להם ארבעה ימים, אבל אם תשאלו את הארגנטינאים זה היה שווה כל רגע וכל טיפת זיעה שנשפכה לטובת העניין. נבחרת הדייויס של ארגנטינה עלתה הערב (שני) לרבע הגמר בפעם ה-13 ב-14 השנים האחרונות עם קאמבק נפלא וניצחון 2:3 על היריבה הגדולה ברזיל, במה שהיה המפגש הראשון בין השתיים בבית העליון מאז ומעולם.

ארגנטינה תארח בשלב הבא את סרביה של נובאק דג'וקוביץ' ו-ויקטור טרויצקי ובוודאי שאבה עידוד מכך שלא אחר מאשר חואן מרטין דל פוטרו הגיע לעודד, וישב על הספסל הארגנטינאי אחרי תקופה ממושכת בה החרים את משחקי הנבחרת. הכוכב, שמתאושש מפציעה שהשביתה אותו ממושכות, דחה את הטיסה לאינדיאן וולס על מנת להיות עם חבריו בנבחרת ולצד אלפי צופים שהיו בטירוף מוחלט בבואנוס איירס.

מי שהכריע את ההתמודדות, שכללה בין היתר את משחק היחידים הארוך בהיסטוריה של גביע דייויס והשני הארוך ביותר בהיסטוריה של הסבב בין ליאו מאייר לז'ואאו סוזה, היה פדריקו דלבוניס, המדורג 83 בעולם. דלבוניס, שהועדף על פני קרלוס ברלוק שאכזב בשישי, ניצח 3:6, 6:3, 2:6, 5:7 את תומאס בלוצ'י הברזילאי, שסיים עם שני הפסדים את ההתמודדות. כזכור, המשחק בין בלוצ'י לדלבוניס הופסק אתמול בשל החשיכה לאחר המערכה הראשונה והיום הוא נמשך.

"@AATenis: #ARGBRA Argentina estáen los cuartosde final de la @CopaDavis y asílo vive el equipo. #VamosArgentina pic.twitter.com/L0GhGw7VSg"

— Sandy (@nycsandygirl) מרץ 9, 2015
אוהדי נבחרת ארגנטינה בטניס. AP
האוהדים הארגנטינאים חוגגים/AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה. AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה/AP
פדריקו דלבוניס טניסאי נבחרת ארגנטינה. AP
פדריקו דלבוניס טניסאי נבחרת ארגנטינה/AP
פדריקו דלבוניס טניסאי ארגנטינאי (ימין) עם חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
דל פוטרו מברך את דלבוניס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully