וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים אחרי שמונה: ג'אנפרנקו זולה פוטר מקליארי

המאמן האיטלקי שילם את המחיר בעקבות העונה החלשה של הקבוצה מסרדיניה שמסובכת בתחתית, זדנק זמאן, שהתחיל את העונה כמאמן הקבוצה, צפוי להחליפו בתפקיד

מחזור 26מחצית09/03/2015
יובנטוס
    0
      ססואולו
      המאמן האיטלקי ג'יאנפרנקו זולה. GettyImages
      הקריירה שלו כמאמן לא משגשגת במיוחד. זולה/GettyImages

      הקריירה של ג'אנפרנקו זולה כשחקן היתה מפוארת ועשירה בהישגים, אבל כמאמן האיטלקי מצליח הרבה פחות והיום (שני) זולה פוטר מתפקידו כמאמנה של קליארי. זולה עוזב את תפקידו יומיים לאחר ההפסד 2:0 בגנואה מול סמפדוריה ושלושה חודשים בלבד אחרי שמונה לתפקיד בדצמבר. מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא זדנק זמאן, המאמן הצ'כי הוותיק שהתחיל את העונה במועדון מסרדיניה ובשל העובדה שלמועדון אסור להחתים מאמן שלישי, הוא יחזור למשרתו. לפני שחזר לאיטליה, זולה הספיק לאמן את ווסטהאם במשך שנתיים ובעונה החולפת שימש כמאמנה של ווטפורד מהצ'מפיונשיפ.

      "ההחלטה הזו הגיעה אחרי שיקול רב וכבוד לאדם שיש לו חלק בלתי נשכח מההיסטוריה של קליארי. אנחנו מודים לו ולצוות שלו על התרומה שלו בחודשים האחרונים ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הקריירה", כך הודיע המועדון באתר הרשמי שלו.

      אחרי 26 משחקי ליגה, קליארי ממוקמת במקום ה-18 עם 20 נקודות בלבד. מאז הניצחון על ססואולו אי שם בסוף ינואר, הקבוצה נמצאת ברצף שישה משחקים שבהם היא השיגה נקודה אחת בלבד. בסרדיניה מקווים שזמאן הוא האיש המתאים להוציא את הקבוצה מהבוץ אליו היא נקלעה.

      מהלך המשחק

      המשחק טרם החל

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully