וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק: "מיוחד? זה עובר לי בראש, אבל הכי חשוב זה לנצח"

כוכב התאנדר רשם מול טורונטו עוד טריפל-דאבל, ורשם נתונים שרק ג'ורדן ואוסקר רוברטסון רשמו. מאמן הראפטורס: "מדברים על לברון, אבל ווסטברוק רושם מספרים שמאתגרים את כולם"

גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק (שמאל). AP
כביר. ווסטברוק/AP

ראסל ווסטברוק בכושרו הנוכחי הוא הכדורסלן הכי טוב בעולם. הגארד האקספלוסיבי של אוקלהומה סיטי רשם לפנות בוקר (שני) טריפל דאבל חמישי בששת משחקיו האחרונים כשקלע 30 נקודות, מסר 17 אסיסטים והוריד 11 ריבאונדים ב-104:108 של הת'אנדר על טורונטו. קווין דוראנט הפצוע ישב על הספסל בחליפה וקם לא פעם ולא פעמיים ממושבו כדי להריע לחברו לקבוצה.

כמה ווסטברוק עצום בשבועות האחרונים? הנה הנתונים:

* מאז הסתיימה לה פגרת האולסטאר, ראסל ווסטברוק מספק ממוצע של 34.3 נקודות, 11.4 אסיסטים ו-10.2 ריבאונדים.

* ווסטברוק רשם חמש פעמים טריפל-דאבל בששת משחקיו האחרונים. הלילה בניצחון על טורונטו סיים עם 30 נקודות, 17 אסיסטים ו-11 ריבאונדים.

* ווסטברוק עקף את אוסקר רוברטסון המיתולוגי כשרשם בחמישה משחקים 201 נקודות, 61 ריבאונדים ו-56 אסיסטים, לעומת 200 נקודות, 54 ריבאונדים ו-52 אסיסטים שביג O סיפק בחמישה משחקים בעונת 1960/61.

* לווסטברוק 7 טרפיל-דאבלים בעונת 2014/15, ו-15 בסך הכול בקריירה.

* ב-50 השנים האחרונות רק מייקל ג'ורדן וראסל ווסטברוק רשמו ממוצע של יותר מ-33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים בעשרה משחקים רצופים.

* ווסטברוק הפך לשחקן הרביעי מאז עונת 1988/89 שרשם ארבעה טריפל-דאבלים רצופים בהם קלע בממוצע לפחות 30 נקודות. הוא מצטרף ללברון, מג'יק וג'ורדן.

צפו במהלכים של ווסטברוק מול טורונטו

גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. רויטרס
השאיר את טורונטו מתוסכלת. ווסטברוק/רויטרס

ווסטברוק, שזכה ב-MVP של האולסטאר ולא נעצר מאז, מודע לכך שהטריפל-דאבלי שהוא רושם נדירים בכל קנה מידה. "מיוחד? זה עובר לי בראש כשאנחנו מנצחים, אבל הכי חשוב זה לנצח", אמר.

"לא ייאמן איך שהוא משחק עכשיו,, החמיא גארד הראפטורס קייל לאורי, "הוא סוחב אותם". גם דמאר דרוזן החמיא לווסטברוק: "אם תמצאו מישהו שיכול לעצור את ווסטברוק, תודיעו לי". מאמן הראפטורס דוויין קייסי לא ידע אם להיות מתוסכל או להתפעל ממה שעש ווסטברוק לקבוצתו: "הוא משחק כמו אולסטאר. מדברים על לברון, אבל ווסטברוק רושם מספרים שמאתגרים את כולם. הוא לוקח את הקבוצה שלו על הגב, ומשחק ברמה גבוהה מאוד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully