וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו מודאג מהנפילה של אשדוד, ממעמדו בנבחרת הוא פחות מוטרד

9.3.2015 / 8:30

אשדוד לא ניצחה שבעה משחקים, אבל השוער מאמין שהתקופה הרעה שלה לא תשפיע עליו לקראת ויילס ובלגיה: "גם בפעם הקודמת ששיחקתי בנבחרת זה היה בסמיכות למשחקים לא טובים של אשדוד"

one

אלה ימים בהם בוחר אופיר מרציאנו להתנתק מתקשורת הספורט. גם כך הוא לא מאלה שמחפשים כל אזכור של שמו במדיה. אבל עכשיו, כשמ.ס. אשדוד לא מסוגלת לנצח ומעבר לפינה ממתינות לנבחרת ישראל נבחרות ויילס ובלגיה, מתחיל כרגיל הפולמוס על עמדת שוער הנבחרת. יש כאלה שדנים בכושרו, אחרים קובעים שזו בכלל לא שאלה ושאלי גוטמן צריך לתת בו אמון מהיום הראשון בו יחלו ההכנות למשחקים. מרציאנו, כאמור, משתדל לנתק מגע. לא לראות, לא לשמוע ולא לקרוא. "כשאתה משחק במועדון שלא רץ לאליפות בכל עונה, אז ברור שתחווה כמה שיותר תקופות קשות", אמר אתמול. "כבר הייתי בעבר בסיטואציות דומות עם מ.ס. אשדוד למרות שהפעם זה נראה לא פשוט, כי אנחנו לא מצליחים לנצח הרבה זמן".

שחקני מ.ס אשדוד יאיא פטי, אופיר מרציאנו, מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
אולי מרציאנו ואשדוד יחזרו לעצמם מול נתניה/ברני ארדוב

שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון רושמת אשדוד. בחמישה מהם היא לא הבקיעה שער. עם סטטיסטיקה כזו, כמה יכול מרציאנו לבלוט? אחרי ההפסד להפועל תל אביב בשבת, קיים אתמול ניר קלינגר אסיפה קצרה והעדיף לחזק את השחקנים. "אנחנו צריכים להתעורר לפני שיהיה מאוחר", אמר אתמול מרציאנו. "כרגע הכול תלוי בנו ויש עוד הרבה נקודות בקופה כדי לברוח מהתחתית. אבל החוכמה היא להתחיל להתעורר ולעשות את זה כבר בשבת הקרובה. אני מאמין שהשבוע נעשה הרבה שיחות בינינו השחקנים. אני והוותיקים יותר נדבר עם הצעירים וביחד נתרומם. המועדון הזה נתן לכולנו כל כך הרבה ואנחנו חייבים להחזיר עכשיו. בטח שזה לא קל לעשות את השינוי ברגעים האלה, אבל אנחנו חייבים ואין ברירה אחרת".

על עצמו ולקראת הנבחרת, אמר מרציאנו: "עברתי כבר תקופות קשות ובפעם הקודמת ששיחקתי בנבחרת, זה גם היה בסמיכות למשחקים לא הכי טובים של מ.ס. אשדוד. אני משוכנע שמשחק טוב שלנו בשבת מול מכבי נתניה, יעשה טוב לכל השחקנים וגם לי אבל בכל מקרה אני מרגיש מוכן לקראת הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully