וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "שיחקנו מתחת לכל ביקורת, לא הגיע לנו לנצח"

מאמן מכבי אשדוד נשמע מאוכזב אחרי ההפסד 92:79 לבני הרצליה. מיקי גורקה נשמע מרוצה: "יש חיבור טוב ביני לבין השחקנים וזה מתבטא בניצחונות. כדורסל מעל הכול זה תשוקה ואהבה"

one

בני הרצליה נמצאת בתקופה פשוט נהדרת. הקבוצה של מיקי גורקה רשמה הערב (ראשון) ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם כשגברה 79:92 על מכבי אשדוד בדרך למאזן 13:9. ג'וש סלבי הוביל את קלעי הקבוצה עם 20 נקודות אליהן הוסיף גם תשעה אסיסטים.

"מדובר בניצחון הכי גדול שלנו", אמר גורקה, "ידענו את החשיבות של המשחק אחרי שהפסדנו למכבי תל אביב. אנשים חשבו שאולי נישבר, אבל זה לא קרה. אמנם קלענו 90 נקודות שזה יפה, אבל זה לא היה בשטף, ידענו מה לעשות בסוף שזה חשוב. שאפו לעוז בלייזר ולאבירם זליקוביץ'. יובל נעימי וג'ספר ג'ונסון לא היו במשחק אבל עדיין קלענו 90 וניצחנו".

גורקה הוסיף: "שוב, זה ניצחון גדול בשבילנו. אני מנצל את ההזדמנות הזאת כדי לברך את נעימי,ש מתחתן ביום שלישי, וזאת המתנה של כל הקבוצה אליו. לגבי העתיד? זאת ההחלטה של ההנהלה. מנצחים וזה כיף, בסיבוב הקודם בליגת העל חוויתי הפסדים. כדורסל מעל הכל זאת תשוקה ואהבה, כשיש ניצחונות צריך לדעת ליהנות מהם. גרמתי לשחקנים לשחק ביחד, גרמתי להם להבין שאם נשחק ביחד נוכל לעשות דברים יפים. יש חיבור טוב ביני לבין השחקנים, ובשורה התחתונה זה מתבטא בניצחונות".

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף אמר בסיום: "לא הגיע לנו לנצח, שיחקנו מתחת לכל ביקורת. נצטרך לטפל בזה. אנחנו צריכים להתמודד נגד הירידה ולשפר הרבה דברים בסיבוב השלישי".

מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה. מגד גוזני
יכול לחייך. גורקה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully