וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל בחצי הגמר אחרי שניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד

וולבק, שלא היה בתוכניות של ואן חאל בקיץ, דאג להדחת האקסית ונתן לקבוצתו ניצחון באולד טראפורד לראשונה מאז 2006. מונריאל כבש ראשון (25), רוני איזן זמנית (29), די מריה הורחק לאחר שתפס בחולצת השופט (77)

ארסנל העפילה הערב (שני) לחצי גמר הגביע האנגלי לאחר שניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, לראשונה מאז ספטמבר 2006. עבור התותחנים מדובר בניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, בעוד שהשדים האדומים נעצרו על רצף של שני ניצחונת, ומעתה יתרכזו במאבקי הליגה, ובניסיון שלהם להגיע לליגת האלופות דרך המקום הרביעי. ארסנל אגב, תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין ברדפורד ורדינג, כשבחצי הגמר השני אסטון וילה תפגוש את המנצחת בין ליברפול ובלקבורן.

מנצ'סטר יונייטד פתחה את המשחק בצורה טובה יותר, ולחצה מהרגע הראשון. מרואן פלאיני היה פעיל מאוד, והיה לשחקן המסוכן ביותר של המארחת, שלא באה על שכרה וראתה דווקא את היריבה עולה ליתרון. זה קרה בדקה ה-25, כשאלכס אוקסלייד צ'מברליין החליט לעבור שלושה שחקנים, ומקצה הרחבה מסר לנאצ'ו מונריאל, שמחמישה מטרים לא התקשה למצוא את הרשת. ארבע דקות חלפו ו-ויין רוני החזיר את הצבע ללחייו של לואיס ואן חאל. החלוץ האנגלי הבינלאומי התרומם היטב לכדור שהגביה אנחל די מריה, ומתוך הרחבה נגח לרשת של וויצ'ך שצ'סני.

בדקה ה-61 הגיע הרגע הגדול של אוהדי ארסנל. דני וולבק, שעבר בקיץ ממנצ'סטר יונייטד ללונדון, ניצל טעות קשה של אנטוניו ולנסיה, שניסה להחזיר לדוד דה חאה, כדי להחזיר את היתרון לקבוצתו, זאת אחרי שעבר את השוער הספרדי ומקרוב גלגל לרשת. הלחץ שבו הייתה המארחת עשה את שלו, ובדקה ה-77, די מריה לא אהב כרטיס הצהוב שהעניק לו השופט בגין התחזות, והוא תפס בחולצתו. השופט לא היסס ושלף לו כרטיס צהוב שני בתוך שניות. בעשרה שחקנים, שחקניו של ואן חאל ניסו לחזור למשחק, אך כשלו במשימתם, הודחו ומעתה ואילך יתרכזו במאבקי הליגה. ארסנל לעומת זאת, תנסה להמשיך עד הסוף.

שחקן ארסנל, פר מרטסאקר, מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, מרואן פלאיני. רויטרס
פר מרטסאקר נאבק במרואן פלאיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully