וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה נסערת מפציעתו של מאטיילו: "מאמא מיה, תהיה חזק"

שחקנה של קייבו שבר בצורה מחרידה את רגלו ב"אחת הפציעות האיומות שנראו". חבריו מיררו בבכי, נאינגולן שפגע בו: "הבטתי לספסל של קייבו והבנתי שזו פציעה קשה". מראן: "הוא יחזור חזק מתמיד"

ראג'ה נאינגולן שחקן רומא ניגש להתנצל בפני פדריקו מאטיילו שחקן קייבו על האלונקה. GettyImages
אירוע קשה. פדריקו מאטיילו על האלונקה, ראג'ה נאינגולן ניגש לנחם/GettyImages

הכדורגל האיטלקי נסער הערב (ראשון) בעקבות הפציעה המחרידה של פדריקו מאטיילו, שחקנה הצעיר של קייבו. המושאל מיובנטוס תוקל על ידי ראג'ה נאינגולן מרומא בתיקו המאופס בין הקבוצות בבנטגודי, והתוצאות של ההיתקלות הזו היו קשות מאוד לצפייה. שחקני קייבו תפסו את הראש, אחרים מיררו בבכי על הספסל ומאטיילו בן ה-19 פונה על אלונקה כשהוא סובל מלפחות שני שברים ברגל ימין - בעצם השוקה (טיביה) ועצם השוקית (פיבולה).

נאינגולן ועוד כמה משחקני רומא, ביניהם ז'רביניו וסיידו קייטה, ניגשו למאטיילו כדי לנחמו בזמן שפונה מהמגרש אחרי מה שהוגדר באיטליה כ"אחת הפציעות האיומות שנראו במגרשים". היה זה בסך הכול משחקו השני של שחקן נבחרת איטליה הצעירה במדי קייבו, אחרי שפתח את העונה ביובנטוס ונשלח לוורונה כדי לצבור דקות משחק. באיטליה מעריכים כי הוא ייעדר מהמגרשים לפחות שבעה חודשים ומקווים שיוכל לחזור לאיתנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'רביניו וסיידו קייטה עם פדריקו מאטיילו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראג'ה נאינגולן, האיש שתיקל את מאטיילו, התייחס למה שקרה: "ברגע התיקול בכלל דרשתי כדור חופשי לטובתי, אבל אז הבטתי לעבר הספסל של קייבו והבנתי שזו פציעה קשה. ראיתי את התמונות אחרי המשחק. התיקול שלי היה קשוח, אבל הרגל שלו נתקעה בין הרגליים שלי כשהוא נפל. זה מצער, במיוחד כי הוא כל כך צעיר. אני מאחל לו כל טוב".

"הפציעות האלו נדירות", אמר מורגן דה סנקטיס, שוערה הוותיק של רומא. "מדובר בשחקן צעיר מאוד, ויהיה לו הרבה זמן להתאושש ממה שקרה. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם ושיחלים במהרה".

מאמן קייבו רולאנדו מראן אמר בסיום: "אי אפשר להיות מרוצים מהתיקו הזה בגלל מה שקרה למאטיילו. הוא איתנו רק כמה שבועות והתגלה כשחקן נהדר. זה רגע קשה. אין לי עדיין עדכון לגבי הפציעה, אבל אני רוצה לאחל לו חזרה מהירה למגרשים. אני בטוח שיחזור חזק מתמיד".

גם מאמן רומא רודי גרסיה לא יכול היה להתעלם מהפגיעה הקשה: "זה היה הרגע העצוב של היום. תמיד עצוב לראות פציעות כאלה ומחשבותינו עמו".

"מאמא מיה, תהיה חזק מאטיילו", צייץ לאנדרו קסטאן, בלמה הברזילאי של רומא.

גם בחשבון הטוויטר הרשמי של רומא צייצו: "איחולי החלמה לפדריקו מאטיילו הצעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully